![]() |
Zomervakantie inkorten a.g.v. coronacrisis?
Geert Noels pleit ervoor om de zomervakantie in te korten want een te lange zomervakantie is sowieso in het nadeel van kansarmen. Stel je dus eens voor hoe die er voor staan na de lockdown. Ik ben niet voor dat idee gewonnen. Jullie?
|
Ik denk persoonlijk dat het nu nog wat te vroeg is daarvoor.
Nog 3 maanden... Inkorten zie ik ook niet dadelijk goedkomen, vooral voor mensen die hun vakantie reeds vastgelegd hebben. Allemaal niet zo simpel vrees ik. |
Citaat:
|
Ik krijg trouwens het gevoel, dat de coronacrisis stoemelings wordt gebruikt om bepaalde neoliberale agendapunten erdoor te drukken: Noels over de zomervakantie, Ivan Van den Cloot die zich haastte om mensen die "in afgeschermde sectoren werken" (vaste benoeming) tot solidariteit aan te manen. Allez wie nog?
|
Citaat:
De twittereconomen en opiemakers komen weer allemaal van onder hun steen gekropen om de golden oldies te draaien, maar dan met een Corona deuntje. |
Citaat:
|
Citaat:
Waakzaamheid blijft geboden! |
Op reis gaan zoals voor de crisis zal er sowieso niet inzitten, zelfs niet in eigen land. Opeengepakte mensenmassa's op stranden en andere toeristische trekpleisters zullen nog steeds not done zijn. Dus waarom niet, een inkorting van die vakantie, misschien kan de economie zo nog recht getrokken worden als dat nog mogelijk is.
Hoe kansarmen geholpen zouden zijn met een ingekorte zomervakantie is me een raadsel. |
Citaat:
|
Citaat:
Strak plan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be