Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   De vredesaktivisten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=2527)

ydde 27 maart 2003 12:40

Toen Saddam Koerdische dorpen bombardeerde met giftbommen.
Toen Saddam de moeras-arabieren uitmoorde.
Toen de Russen de Tsjetsjeense hoofdstad Grozny wegveegden.
Toen China Tibet bezette waar ze het volk cultureel en fysiek uitroeiden, waar de dissidenten vermoord en de vrouwen onder dwang gesteriliseerd werden.
Waar zaten ze toen? De “vredesactivisten” :?:

Pirenne 27 maart 2003 13:14

Aan de vrouw die in Nederland de acties van de vredesactivisten coördineert werd ook gevraagd waar zij zat toen Sadam de Koerden bombardeerde. Haar antwoord: "Toen ben ik op straat gekomen tegen Sadam". Waar zat jij toen, ydde?

ydde 27 maart 2003 15:55

Ik was, samen met de Moffen en de Kikker-vreters (en hun hielenlikkende walen) kernreactorekkens aan Saddam aan 't verkopen, en afgedankte vliegertjes en zo ... de "vredesbetogers" zijn zò intelligent dat ze zelf niet in de gaten hebben, dat ze, samen met de schoolkinderen, opgestookt worden door éénogige pacifisten, die uitsluitend zien wat de links-correcten hun voorkauwen ...

Kotsmos 27 maart 2003 16:07

conclusie:...?

S. 27 maart 2003 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ydde
Toen China Tibet bezette waar ze het volk cultureel en fysiek uitroeiden, waar de dissidenten vermoord en de vrouwen onder dwang gesteriliseerd werden.
Waar zaten ze toen? De ?vredesactivisten? :?:

Betogen tegen Saddam is zinloos. Dat is waarom ze hem een dictator noemen en geen democraat.

Supe®Staaf 27 maart 2003 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.
Betogen tegen Saddam is zinloos. Dat is waarom ze hem een dictator noemen en geen democraat.

Ik heb hier in België ook nog niet veel zien veranderen onder invloed van de betogingen.
Tenzij misschien de Witte Mars.
Daardoor dragen de leden van het repressie-apparaat een nieuw apenpak, en krijgen ze een betere pree, en voeren vele gemeenten een extra taks in om die cinema te betalen. :( :? 8O

LEFTeau 27 maart 2003 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.

Ik heb hier in België ook nog niet veel zien veranderen onder invloed van de betogingen.
Daardoor dragen de leden van het repressie-apparaat een nieuw apenpak, en krijgen ze een betere pree, en voeren vele gemeenten een extra taks in om die cinema te betalen. :( :? 8O

de witte mars, lol!!!!!!!!!!!!!! dat is pas een nutteloze en zinloze betoging geweest, en vooral hypocriet

Supe®Staaf 27 maart 2003 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LEFTeau
de witte mars, lol!!!!!!!!!!!!!! dat is pas een nutteloze en zinloze betoging geweest, en vooral hypocriet

Nutteloos en zinloos wel, dat kan ik onderschrijven.
Maar hypocriet waren en zijn enkel de politici die met hun schijnheilige smoel beloofden om werk te maken van een efficiënter justitie- en politie apparaat, van slachtofferrechten etc.
Nog een geluk dat ze dat deden, zodat Dutroux snel kon berecht en gestraft worden........................ 8O :roll:

ydde 27 maart 2003 16:29

Ik zal hier nog maar eens herhalen hé: extremisten kan je alléén intomen met/door andere extremisten; Ook gematigden zullen gedwongen zijn extreem te reageren om extremisten te dwarsbomen. Dat is niet spijtig, dat is niet om te juichen, dat is gewoonweg een feit!!!

eno2 25 november 2009 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ydde (Bericht 64890)

Ik denk dat ik zoals iedereen in mijn luie zetel zat.

Wimpeus 25 november 2009 13:23

Het is als vredesactivist vandaag de dag immers veel veiliger om in Brussel een beetje halfslachtig tegen de NAVO of, godbetert, het Belgisch leger te gaan protesteren dan om ware actie te ondernemen op de terreinen waar de vrede daadwerkelijk in gevaar is.

Xenophon 25 november 2009 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 64952)

De dag voor de witte mars kwam Dehaene op TV met enkele van die ouders wiens kinderen vermoord waren door Dutroux.

Dehaene zei toen dat hij hoopte dat er veel volk was op de witte betoging om de Belgische regering een hart onder de riem te steken.

En de onnozelaars maar betogen.

Goldband 25 november 2009 19:57

Citaat:

Waar zat jij?

Marie van de koster 25 november 2009 22:17

Citaat:

Nog aan 't uitrusten van de anti-Vietnam betogingen. Dat duurde lang voor de mensheid daarvan bekomen was, hoor!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be