![]() |
BELANGRIJK: Kim & Kourtney Kardashian liggen in de clinch , ze gaan zelfs op de vuist
Waarom zussen Kim en Kourtney Kardashian zo hard in de clinch liggen (en op de vuist gaan)
https://www.hln.be/showbizz/celebrit...-gaan~a66c8523 Die moet IEDEREEN VERPLICHT weten , of ge nu wilt of niet !! |
Zal die Kim eens wat klappen op haar poep geven se.
|
Ze zouden beter hun tetten eens laten zien.
|
Gelieve iedereen de oankeite netjes in te vullen , aub :)
|
Pikant detail: Kourtney is producer van de serie"Twisted Sister", een serie documentaires over zussen die doordraaien en familieleden vermoorden.
|
|
Citaat:
Ik zou ook mis kunnen zijn natuurlijk, en mocht het zo zijn wil ik je gerust mijn excuses aanbieden. :lol: |
Wanneer gaan die bimbo's eens corona krijgen?
|
Citaat:
|
Hopelijk is dat 'op de vuist gaan' niet al te letterlijk, kwestie van siliconenplofgevaar te vermijden.
|
Citaat:
|
Ik begrijp nog steeds niet wat sommige mensen zien in die Kardashian botox gevallen. :roll:
|
Citaat:
|
Ik zie die Kim Kardashian wel zitten.
Allee, als het die is die ik denk dat het is. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder klopte het perfect wat u schreef. :-D Buiten dat zij de perfecte reclameborden voor Botox, gelnagels, valse wimpers en andere zijn is er verder niet aan. Schoonheid is ver te zoeken bij die zusjes. :roll: p.s. Misschien, héééééééél misschien passen ze wel in de kontjesdraad. ![]() Sorry, maar er zijn véél mooiere vrouwen op de wereld, gelukkig!!! :lol: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Tenzij je ijswater in je aderen hebt. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be