![]() |
Opgelet met katten?
Katten zijn mogelijk toch vatbaar voor coronavirus.
Geen idee van of het een hoax is maar toch, het kan. Mijn vader durft al wel eens in de tuin wat werkjes doen topch verwittigde ik hem al redelijk vroeg dat het opletten is voor katten. Hier lopen ook best véél zwerfkatten rond in de buurt. Citaat:
p.s. Naast de katten heb je dan nog dit soort onnozelaars. :roll: Man verkleedt zich als verpleger en spuwt op winkelmedewerkers. |
We have a winner voor 't volgende drama queen topic :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wilde het eerst nog in K&K posten maar het ging over Corona en dat heeft een aparte rubriek. :| p.s. Ik ben niet echt een groot fan van zwerfkatten. Vrij recent heeft er zo één van die beesten een vriendelijke tortelduif doodgebeten. :? Die tortel wandelde de garage al eens binnen als ik de wagen aan het kuisen was. :-o |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zouden dieren het ook niet kunnen krijgen denk je dan. Wel problematisch voor diegenen die aan bestialiteit doen. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn er 2 in de ganse wereld In de dierenartsenafdeling v.d. univ van Utrecht verklaarde men onlangs dat dieren dit virus NIET overdragen op mensen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe zit het met poezen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zoals geweten, heeft het 4 poten en is het geen tafel, heeft het vleugels maar het is geen vliegtuig of het beweegt in't water en is geen boot, dan vreet de Chinees het wel. https://www.youtube.com/watch?v=wOy2QCssTaI Ik vind die beestjes interessanter om een delikatesse te maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be