![]() |
de 'buren'.., om zot v te worden!
2 aasgieren profiteurs naast mij, herrieschoppers* onder mij, decibel producers boven......
(*zowel decibel als herrie feitelijk.) #ty-colona,i-really-appreciate,pffffft |
Ga werken, heb je geld voor je eigen appartement in een betere blok. Met syndicus en stevige regels. Of wacht, een vrijstaande woning. Nog beter.
|
Nee zij moeten weg.
|
Gadverdamme ze zijn terug bezig hoor. Precies Sierra Leone boven mij, pfffffft.
|
Citaat:
|
Olala ze heeft meerdere 8O keren moeten hoesten......... *paranoid now*
|
Citaat:
|
Wij hebben ook een nieuwe buurman. De man met de gitaar is helaas verhuisd. :-(
Deze buurman begint de dag met één of ander kuiswerkje dat 10 minuten lang tjiepgeluiden veroorzaakt : tjiep, tjiep, tjiep … Wat doet die vent in godsnaam? Bij het minste en geringste vindt hij het nodig om iets te gaan vragen bij één of andere beschikbare gebuur. Daarvoor moet hij op de deuren kloppen. Kloppen? Bonken, ja! Boem, boem, boem … Ik vlieg iedere keer tegen het plafond en het hondje op het tweede begint gealarmeerd te blaffen. Het zal nog gebeuren dat hij een deur uit zijn hengsels klopt. Ik hoop het, dan zal het wel gedaan zijn met dat lawaai. :x Beter een goede buur dan een verre vriend, okay. Maar wat met een minder goede buur? :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan is het zoals een medeforummer giste,een "speciaal kuiswerkje" :oops: |
Citaat:
|
Onze buurman is nogal een pietje precies. Hij heeft van de lockdown geprofiteerd om zijn oprit proper te maken: alle 12.325.710 kiezeltjes zijn afgeborsteld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be