Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   de 'buren'.., om zot v te worden! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=252779)

bembem 5 april 2020 19:43

de 'buren'.., om zot v te worden!

2 aasgieren profiteurs naast mij, herrieschoppers* onder mij, decibel producers boven......
(*zowel decibel als herrie feitelijk.)

#ty-colona,i-really-appreciate,pffffft

Tavek 5 april 2020 19:44

Ga werken, heb je geld voor je eigen appartement in een betere blok. Met syndicus en stevige regels. Of wacht, een vrijstaande woning. Nog beter.

bembem 5 april 2020 19:44

Nee zij moeten weg.

bembem 5 april 2020 19:46

Gadverdamme ze zijn terug bezig hoor. Precies Sierra Leone boven mij, pfffffft.

Eduard Khil 5 april 2020 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9288678)
Nee zij moeten weg.

ga terug naar uw eigen land, dan is het probleem ook opgelost. Dan zit je tussen al die superieure geelkes :lol:

bembem 5 april 2020 19:51

Olala ze heeft meerdere 8O keren moeten hoesten......... *paranoid now*

maddox 5 april 2020 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9288682)
Gadverdamme ze zijn terug bezig hoor. Precies Sierra Leone boven mij, pfffffft.

Wat is er mis met Sierra Leone?

Marie van de koster 6 april 2020 10:04

Wij hebben ook een nieuwe buurman. De man met de gitaar is helaas verhuisd. :-(
Deze buurman begint de dag met één of ander kuiswerkje dat 10 minuten lang tjiepgeluiden veroorzaakt : tjiep, tjiep, tjiep … Wat doet die vent in godsnaam? Bij het minste en geringste vindt hij het nodig om iets te gaan vragen bij één of andere beschikbare gebuur. Daarvoor moet hij op de deuren kloppen. Kloppen? Bonken, ja! Boem, boem, boem … Ik vlieg iedere keer tegen het plafond en het hondje op het tweede begint gealarmeerd te blaffen. Het zal nog gebeuren dat hij een deur uit zijn hengsels klopt. Ik hoop het, dan zal het wel gedaan zijn met dat lawaai. :x
Beter een goede buur dan een verre vriend, okay. Maar wat met een minder goede buur? :?

Marie van de koster 6 april 2020 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9289263)
Zij zeggen hetzelfde van u.

Daarbij ga werken dan heb je minder last

Al eens van quarantaine gehoord? 't Is nu het moment niet om werk te zoeken. Dat had ze veel eerder moeten doen.

Universalia 6 april 2020 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9289291)
Deze buurman begint de dag met één of ander kuiswerkje dat 10 minuten lang tjiepgeluiden veroorzaakt : tjiep, tjiep, tjiep … Wat doet die vent in godsnaam? Bij het minste en geringste vindt hij het nodig om iets te gaan vragen bij één of andere beschikbare gebuur. Daarvoor moet hij op de deuren kloppen. Kloppen? Bonken, ja! Boem, boem, boem … Ik vlieg iedere keer tegen het plafond en het hondje op het tweede begint gealarmeerd te blaffen. Het zal nog gebeuren dat hij een deur uit zijn hengsels klopt. Ik hoop het, dan zal het wel gedaan zijn met dat lawaai. :x
Beter een goede buur dan een verre vriend, okay. Maar wat met een minder goede buur? :?

Misschien denk hij wel dat hij een koekoeksklok is of heeft hij aan het 'zangzaad' gezeten. :lol:

Marie van de koster 6 april 2020 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9289296)
Misschien denk hij wel dat hij een koekoeksklok is of heeft hij aan het 'zangzaad' gezeten. :lol:

:lol: :lol:

pajoske 6 april 2020 12:22

Citaat:

En zeggen dat de Vlaamse overheid ons allemaal in zo een konijnenkoten wil duwen. laat mij maar zitten waar ik zit. Met nieuwe vriendelijke en rustige buren. BTW ik heb hun hondje nog nooit horen blaffen.

kelt 6 april 2020 12:40

Citaat:

haha,die kerel heeft nog zo een ouderwetse hand-koffiemolen,das veel werk 's ochtends :lol:

Henri1 6 april 2020 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9288674)
2 aasgieren profiteurs naast mij, herrieschoppers* onder mij, decibel producers boven......
(*zowel decibel als herrie feitelijk.)

#ty-colona,i-really-appreciate,pffffft

Ik wist niet dat Demper naar Merksem verhuisd was ?

Mambo 6 april 2020 13:21

Citaat:

Die is aan het rukken op een piepend bed he.

Elio di Supo 6 april 2020 13:31

Citaat:

Maar wat met een minder goede buur? :?

Dan ben je genegerd. Sierra Leone-genegerd om precies te zijn. Bemmeke weet daar alles van.

Marie van de koster 6 april 2020 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9289482)
haha,die kerel heeft nog zo een ouderwetse hand-koffiemolen,das veel werk 's ochtends :lol:

Een koffiemolen kraakt, die piept niet. Het Engelse woord to grind drukt heel goed uit wat een koffiemolen doet, beter dan malen.

kelt 6 april 2020 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9289716)
Een koffiemolen kraakt, die piept niet. Het Engelse woord to grind drukt heel goed uit wat een koffiemolen doet, beter dan malen.

oeps...

Dan is het zoals een medeforummer giste,een "speciaal kuiswerkje" :oops:

Marie van de koster 6 april 2020 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9289719)
oeps...

Dan is het zoals een medeforummer giste,een "speciaal kuiswerkje" :oops:

Ik mag er niet aan denken. Zo wansmakelijk die eruit ziet 8O

Libro 6 april 2020 15:55

Onze buurman is nogal een pietje precies. Hij heeft van de lockdown geprofiteerd om zijn oprit proper te maken: alle 12.325.710 kiezeltjes zijn afgeborsteld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be