![]() |
Je ziet dus dat ik een nieuw tekeningkje onder mijne naam heb gezet hé. Enter is dus een jongeren organisatie van het ACW die je helpt aan studentenjobs en activiteiten organisseerd om te debateren en dit logo neem ik nu op mij.
Thomas |
Pff ... ne lielijke atavar zenne! :lol: :lol: :lol: :lol:
|
Citaat:
[size=6]N[/size]ietsontziende [size=6]T[/size]sjeven [size=6]E[/size]n [size=6]R[/size]eetpolitiekers :?: :?: :?: :twisted: :P :lol: 8) |
Staaf doet het weer. 8O :D :wink:
|
Neem nu de mijne:
[size=6]A[/size]llemaal [size=6]E[/size]chte [size=6]L[/size]ievekens d' as tenminste nen echte !!! |
Citaat:
[size=6]A[/size]llah's [size=6]E[/size]ndeldarm [size=6]L[/size]ikkers |
Citaat:
|
Knuppel:
Jij dus? ydde: (Bij gebrek aan emoticons) Hartjes - Hartjes - hartjes - Hartjes. Gij zijt nu eens een kenner zie Knuppeltje! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Superstaaf: Kan je het nog altijd niet aanvaarden? |
Heb me ook laten inschrijven. Is toch gratis (vader is lid) Als ik geld uit de Tsjeven hun zakken kan kloppen dan zal ik het niet laten. Ze hebben er toch genoeg. Stuur maar op de magazine, stickers ed.
|
Citaat:
Thomas |
Ja idd mijn vader is lid van het ACV. Vraag me niet waarom! Waarschijnlijk omdat die goede zaken verrichten op het bedrijf, ik weet het niet. Ik weet wel dat hij niet hoge dunk heeft van vakbonden in het algemeen.
Trouwens, verrassing o verrassing, ik ben ook bij de CM. raar hé. Wel Thomas al die lidmaatschappen hebben, denk ik, maar weinig meer te maken met de partij-ideologie waarmee ze vroeger zo nauw vervlochten waren. Die lijn trekt zich ook door in kranten en dergelijke. Jammer maar helaas (voor u dan), is het christelijke (of is het nu katholieke) 'blok' aan het tanen. |
Citaat:
Do ut des Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Groetjes, Tarzan. :lol: :wink: |
En wat zeggen de menskens hier van mijn nieuwe avatar ?
Speciaal gemaakt voor een ander vergeten forum , maar zal hier ook wel dienen zekers ? Ingeval van problemen kunt ge er altijd op beroep doen . :wink: :wink: |
Citaat:
Blij u nog eens te mogen begroeten. |
Tarzan:
En wat zeggen de menskens hier van mijn nieuwe avatar ? ydde: Die "pee" aan die stootkar, is dat Eddy Wally? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be