![]() |
Bende luie zetelhangende niksnutten.
Ga eens werken, profiteurs.
|
Citaat:
Binnen 6 uurtjes ben ik terug paraat. |
Citaat:
Ik sta ook weer op binnen 6 uur om heel de dag te werken en belastingen te betalen om al die nutteloze (tijdelijke) doppers te bepamperen! |
Citaat:
|
Sommigen hebben zelfs het lef om erover te klagen! Dat ze dan eens een job zoeken die telewerk toelaat hé!
PS: Ik ben hier een satire aan het voeren hé, voor alle duidelijkheid! het zijn namelijk zij die altijd zitten te kakken op doppers die nu zelf eens voelen hoe het is om die commentaar te horen. |
wtf staat gij zo vroeg op midden in een plaag ?
Dokter ? Verpleger ? |
Citaat:
Mijn voormalige werkgever betaalt me nog een maand. Dus ik kan kiezen nietwaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'k ben al een uur bezig.... :? |
Ik werk maar 3-4 dagen in de week momenteel. Het zijn mijn achterstallige weekenddagen die ze me nu geven omdat er te weinig werk is. Ik had ze liever gekregen wanneer ik er iets aan had maar ja, iedereen moet zijn steentje bijdragen. Ik ben al lang blij dat ik die 3-4 dagen in de week kan gaan werken want collega's met minder kennis zitten soms tien dagen aan een stuk thuis.
Ik heb ook al veel gesnelwandeld. Normaal dien ik bijna dagelijks twee taxiritten te nemen. Ik denk er nog niet aan om nu in een auto te gaan zitten met iemand die ik niet ken. |
Dankzij de inspanningen van Wilmès II kan iedereen die uit pure verveling scheten tegen zijn vensters laat thuis rekenen op financiële steun, betaald met de loonbelastingen van de verpleegkundigen.
|
Leve Ajax.
|
Lui in de zetel hangen maar toch steen en been klagen en zagen zoals veel mensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be