![]() |
Weer 3 miljoen maskers voor de vuilbak
Bende incompetente kloten. Allemaal. Op elk niveau.
https://www.levif.be/actualite/belgi...eck=1586443684 |
We hebben ze dan ook niet zelf gekozen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De enige die hier garen bij spint is de man die nu zijn eindejaarsconference aan het voorbereiden is.
|
|
Citaat:
Nu goed, toch even ernstig. Onze wetgeving bepaald echter wel (indien we deze strikt zouden toepassen), dat eenieder die zich in de openbaarheid met een mondmasker begeeft, strafbaar is. Als je dan hoort, dat dit soort uitbraken van een pandemie, zoals wel eens wordt gezegd, mogelijk vaker zal voorkomen, dan lijkt het me niet uit te sluiten, dat meer mensen een mondmasker zullen dragen. Momenteel, gezien de felle maatregelen, bekeurt (en gelukkig maar) geen enkele agent iemand met zo een mondmasker; maar hoe wordt daar mee omgegaan als we de lockdown achter de rug hebben? |
Citaat:
De politie heeft een PV gemaakt voor China... Is dit een nieuw soort cynisme ? |
Ik durf mijn woorden herhalen. Als dit soort fratsen zich keer op keer herhalen, dan ligt het niet alleen de leveranciers. Dan is er m.i. iets mis met hoe de aanbesteding is opgemaakt; zelfs met de procedure in het algemeen.
Citaat:
|
made in china?
|
hahahaha!
|
Blijkbaar waren die mondmaskers eerder koffiefilters met elastiekjes er aan. Het hoeft natuurlijk niet te verbazen dat Belgique zich keer op keer in de luren laat leggen, een land waar oneerlijkheid, oplichting en profitariaat tot deugden zijn verheven.
|
Chinese brol, die ze waarschijnlijk al jaren leveren, veel kwaliteitscontroles deed men blijkbaar in het verleden ook niet.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk, dat is de macht die je hebt als je een quasi-monopolie hebt natuurlijk. De vraag is gigantisch en het aanbod kan niet volgen. Er is bovendien geen echte marktwerking: je zou verwachten dat een goed masker nu 200 Euro kost of zo.
Aangezien er geen goede maskers meer op de markt zijn (die zijn allemaal opgekocht aan 5-voudige prijs door Amerikanen), moet je nu dus tevreden zijn met Melita maskers. Te nemen of te laten he. Mocht ik een Chinese fabrikant van koffie filters zijn, dan zou ik ook "maskers" op de markt gooien. Bijna zeker dat ik beet heb. Het gaat mij niks kosten, en wie weet, betalen ze op voorhand he :-D |
https://www.suedtirolnews.it/chronik...fuer-suedtirol
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echter, wat betreft regime is er niet zoveel anders dan pakweg twintig, dertig jaar geleden. Ergens is net dat indirect één van de factoren waarom het technologisch beter gaat. Het is in elk geval een bizar evenwicht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be