![]() |
Topics Negeren
Beste allen.
Bestaat er een mogelijkheid om bepaalde topics/draden te negeren? Wanneer ik klik op "nieuwe berichten" staan daar bij momenten draden tussen, waar ik niets mee heb. Op zich kan ik daar gewoon overheen kijken natuurlijk. Nu, zou het zo zijn dat er een mogelijkheid is om deze draden te selecteren, en deze te 'negeren', dan hoor ik het graag. Al bedankt. |
Als ge op gebruikersinstellingen klikt krijgt u allen die draden waarop ge geaboneerd bent.
Af en toe wel op ‘nieuwe berichten klikken’ om te kijken of er nieuwe draden zijn die u interesseren. |
Ja, dat was me duidelijk.
Ik beoogde eigenlijk gewoon het omgekeerde; een mogelijkheid aldus om bepaalde topics die me echt niet kunnen boeien, niet te zien verschijnen bij "nieuwe berichten". Maar het lijkt erop dat het niet mogelijk is. Ik leer er wel mee leven. |
Citaat:
Maar dan ga je wel een bijkomend probleem hebben. Al de topics aanvinken die je al dan niet interesseren en dat zal nog een groter nadeel worden vrees ik. |
Citaat:
Ik blijf het beschouwen als een nice to have. Zeker geen noodzaak. |
Via VPN kan je dat.
|
Citaat:
Moet ge daar Google-achtig voor gaan doen en uw psychologisch profiel afleiden van uw kliks op sites, om trachten uit te vissen wat gij niet zou willen zien ? |
Citaat:
Ik ga nu geen voorbeelden geven om niemand te provoceren; maar op zich komt het er op neer, als ik na inkijken van zo een draad van oordeel ben, dat merendeel van de posts daarin (of gewoon de openingspost zelf) gewoon van kleuterniveau zijn, ik ook niet hoef te weten dat in die draad nieuwe posts beschikbaar zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben geen fan van de negeerlijst maar heb er uiteindelijk toch 1 poster opstaan, wegens te veel gebruik van bladzijde na bladzijde virtueel papier 'full of nothing' op het forum te werpen. Oops: correctie, heb er 2 opstaan.
@ Maarten: Hele draden van eenzelfde forummer via negeerlijst bannen: dat zou WEL een heel goede stap voorwaarts zijn want diezelfde poster bvb. start meer draden dan een noord Afrikaanse migrant kinderen start in Molenbeek of het hele Île-de-France! |
Als ik de lijst van 'nieuwe berichten' op mijn scherm krijg, dan is het dank zij mijn vingervlugge hersencapaciteit en dito vlugge oogbewegingen meteen duidelijk welke berichten of draden genegeerd mogen worden.
Dit alles zelfs rekening gehouden met het feit dat ik soms wat meer tijd en goesting heb, dan op andere momenten. Waardoor ik al eens een draad open waarvan ik op voorhand weet dat het maar zever zal zijn die ik zal aantreffen. |
Bij sommige forums kan je ook de quote in een bericht negeren ,
een heel handig iets , want soms wordt een bericht meermaals volledig gekwoot !! Wil je de quote toch lezen , moet je die aanklikken in het betreffende bericht !! |
Citaat:
De optie die ik wel zou waarderen, is dat wanneer je die kan negeren, je die ook niet langer ziet verschijnen, als je doorklikt op "Nieuwe berichten". Enfin, het blijft een nice to have; maar toch ... |
Als een topic je niet interesseert dan negeer je die toch gewoon. Open die niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, binnen K&K is dat toegelaten. Ik lach daar eens mee en denk er het mijne van. Als je daar niet tegen kunt Travis : begeef je niet meer in K&k. Goede raad van NN. |
Citaat:
In K&K mag dan nog "de boog iets minder gespannen staan", er zijn ludieke draden die best gezellig en leuk kunnen zijn maar gewoonweg niet in een ander katern thuishoren. Die hoeven niet systematisch te worden besmeurd met pp en kk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be