![]() |
Carre*our weigert cash geld (zelfs gepast), mag dit wel?(!)
Het was 6,99€... ik gaf 7€ (vermits ze het verschil toch niet meer terug geven, gepast bedrag), maar nee weigering 'want ze aanvaarden voortaan enkel via bancontact'.
Pfffffft. Waar zit de logica.. ??! (aangezien ze met hun vieze handschoenen toch overal aan zitten). En ja, ik betaal liever cash.... in Lidl maken ze er voor zover geen probleem van, same same vr Turkse kruidenier... xD. |
Geld aanraken in deze tijden, ook al weer een strak plan.
Je hebt geen bankkaart of wat ? Waarvoor zou jij ook al cash geld op zak moeten hebben ? Het is niet dat je zwarte te verdoen hebt :lol: |
Ik heb liever cash ja, mag het nog :evil:
|
Citaat:
Maar als je zegt, 'k heb geen digitale manier van betalen, zijn ze in theorie verplicht dat te aanvaarden. Het blijft een legaal betaalmiddel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie geen kaart heeft moet dus niet meer eten?
|
Citaat:
Payconic ? Apple Pay ? Android Pay ? |
Citaat:
Mogelijks niet eens een bankrekening. Waarom heb je trouwens een bank nodig? |
Citaat:
|
Citaat:
Denk daar maar eens over. |
Citaat:
|
Ik hoop dat cash geld binnenkort verdwijnt.
Ik erger mij dood aan zaken waar nog cash voor nodig is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk dat ruilhandel wel een optie wordt als geld puur digitaal gaat. |
Ik betaal gewoon digitaal. Handig, snel en veilig. En geen gerommel met geld in uw zakken of portomonee.
Ik heb een hekel aan naar de bankautomaat te lopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik betaal al geruime tijd alleen met mijn kaart die ggéén RFID chip aan boord heeft om contactloos met te betalen.
Er zijn (hoorde ik al wel eens) die een kaard die een RFID chip in huis heeft die in de bank laten uitschakelen omdat ze er geen vertrouwen in hebben???? Ik geloof dat het bedrag laatst van 25€ naar 50€ waar u contactloos met kan betalen. Digitaal zakkenrollen bestaat het of is het een verhaaltje? p.s. Betalen met chip in je hand dichterbij dan je denkt, maar 'de bezwaren zijn gegrond' "Veilige RFID-chip bestaat niet" (interview) Bovenstaande indelen bij de categorie 'bangmakerij' of zou er toch iets van waar kunnen zijn? :| Met stoffer en blik dan maar ... ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be