![]() |
Cashen! Trolololo! :lol: :lol:
Nu dat ik de bankgegevens vd buurvr. weet.... what if....... [With the nadruk op ...if!!] hehe :-P:-P
Ik zet een mega batch maskers te koop, geef haar reknr. op...... & Kassa Kassa! Dan met 'next boodschappenlijstje(s)' winst afhalen, repeat & vanaf de grenzen terug open >> Fly away to ASIA!! OOOOOHOOOOOOOOOO! BB THE QUEEN OF THE WORLD!!!!!! YES ASIA HERE I COME!!!!!!!!! XD!!!!!!! :BIG: :BIG: :BIG: |
HAHAHA Ik zie het al zo voor mij!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! |
Ha ja ik ken haar pin nu :-P:-P:-P:-P:-P:-P
|
Ziedaar het voordeel van pinnen.
Met cash heb je zo geen zorgen! |
Het begint met een paar botjes... :roll:
|
Citaat:
Zelf heb ik de volmacht over de rekening + spaarrekening van mijn moeder die in een zorgflatje woont. Ik zorg dat haar vaste rekeningen betaald worden + haar wekelijkse boodschappen. Ik doe dit nu al ongeveer 8 jaar maar nog NOOIT heb ik iets gekocht of besteld voor mij van de rekening van mijn moeder! Dat zou wel kunnen maar ik zou mezelf niet meer in de spiegel durven aankijken. Echt! |
Ohjee, over een paar weken.
"Ik heb een probleem, ik moet voorkomen voor diefstal, valsheid in geschrifte...IK WIL NIET NAAR DE GEVANGENIS! HELP" |
Citaat:
De zoveelste draad waarin ze negatieve reacties uitlokt om daarna te kunnen klagen van hoe racistisch dit allemaal weer is. |
Citaat:
1milj. mondkapjes....... @10€/stuk........ OOOOHOOOOOOOO!! :BIG: :BIG: :BIG: Maar heu serieus ik ga dat heus niet doen hoor.. ben niet gek hihihihihi |
Er zijn er weer lustig aan het RD'en :lol:
|
(Wat zou ik er trouwens mee kopen... ze heeft bijna geen geld, o_0)
|
Allez ik zal het maar herhalen zeker: ik ben echt niks v plan hoor, was glapje :-):-):-):-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat eindigt dus op een oppervlakte van 4 op 3 meter maximum én een gedeelde schijtemmer... Doen dus...:roll::roll: |
Al bij al zijn marginalen vaak sluwer dan slim en draaien ze er vaak hun hand niet voor om iemand te beschuldigen na hulp.
Daarom zou ik op zijn minst adviseren hun eigen hand geschreven boodschappenlijstje te bewaren. Toch iets achter de hand houden. |
Citaat:
Het is blijkbaar zoals haar hele leven... Tot mislukking gedoemd vooralleer men ook maar van een start mag gewagen... |
|
Citaat:
ploet ploet XD ihihiii ^^ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be