![]() |
Worden de coronacijfers kunstmatig gemanipuleerd?
Je zal het al opgemerkt hebben, de coronacijfers maken rare bokkesprongen.
Allerhande oorzaken worden aangehaald om die cijfers te staven. Vooral het aantal doden moet de mensen precies bang houden. Voor de rest hoor je nogal wat vreemde 'verschoningen' Weekend..vertraging Wallonië..labo's te traag. Rusthuizen tellen alle doden mee Ziekenhuizen..zijn moeilijk op te volgen enz... We horen ook dat er nu meer dan 10.000 tests per dag gedaan worden..welke invloed heeft dat op de cijfers? Kortom, men is aan het goochelen met de cijfers om de grafieken blijkbaar 'hoog' te houden om de genomen corona maatregelen krachtig te houden Maar hoelang gaat men de bevolking hier nog mee kunnen paaien? Blijf in uw kot, we zijn goed bezig. Is dat nog geloofwaardig? |
Niet willen of onbekwaamheid?
Citaat:
Als men alle cijfers bekijkt zijn er inderdaad zaken waar je geen uitleg voor kan vinden.:roll: Deze wordt ook niet gegeven. En dat van die cijfers die met vertraging toekomen dat is hellemaal (zeer) verdacht. En opnieuw de reden hierbij waarom als het zo simpel kan zijn. Als men weet dat een hotelhouder vroeger elke avond de fiche van al zijn gasten moest invullen en in een bakje moest gaan steken. De politie kwam die dan in een ronde ophalen welke dan op het kantoor werden bekeken op zoek naar personen die geseind waren. Nu in tijden van internet zou dat melden niet lukken. Hoelang gaan die overheden en in dit geval die wetenschappers (die alles gemist hebben) de mensen nog voor debieten nemen? Opnieuw een onbekwaamheid van de minister van volksgezondheid in geval dat zij of haar diensten niet aan de basis liggen, om aan al die woonzorg en rusthuizen een duidelijk order te geven . Elke avond om na een complete ronde van alle kamers stuurt u mij het aantal overleden van die dag door. 1 keer per dag dus tussen 20 en 23u. En daarmee basta. Het centrum of het kabinet die deze cijfers ontvangt zal die dan de volgend morgen bewerken. Zo dat diegene die de samenvatting doet van de dag alle overlijdens in zijn communicatie om 11u aan het publiek kan melden. Klinieken dezelfde boodschap. |
Je moet geen intelligent en snood plan zoeken daar waar normale idiotie, incompetentie en domheid de verklaring kan leveren.
Dat is wat er trouwens verkeerd gaat met de meeste complot theorieen. Pure idiotie en incompetentie kunnen veel voor elkaar krijgen hoor. Verder moet men meestal niet zoeken. Vooral als het hier gaat om dingen, gedaan door mensen die op domheid geselecteerd werden. (overheidsdiensten dus). |
Daar is al een draad over. Ik ga mij niet herhalen.
https://forum.politics.be/showthread.php?t=252882 |
Citaat:
Maar uw antwoord daar is toch heel goedkoop. "ze hebben wel wat beters te doen..." Wanneer iemand sterft, wordt altijd uur en datum genoteerd van overlijden. Ik kan me niet inbeelden dat dit ergens op een kladbladje geschreven staat en op den hoop gegooid. We leven niet meer in de middeleeuwen hé. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat de Belgische cijfers vrij correct zullen blijken te zijn als men de ‘oversterfte’ gaat analyseren. |
Belgie is een van de weinige landen die correct rapporteert.
Maargoed, ik begrijp dat het NVA broodschrijvers triestige tijden zijn....dus ze zoeken wanhopig naar iets om over te klagen. |
Citaat:
Ja, en wat denk je dan dat er verder gebeurt? Hoe dan ook, ik zie niet zoveel verkeerd achter die schommelende cijfers; mochten ze al willen foefelen, dan zouden ze wel gestroomlijnder foefelen. |
Door al die uitvluchten, wordt het vertrouwen in de overheid omlaag gehaald.
Waarom spreekt men met Europa (sic) niet af hoe men de tabellen opmaakt. In Nederland stierven er gisteren geen 100 mensen meer bij ons nog bijna 300. En dit terwijl de corona maatregelen in Nederland minder streng zijn. Nu wordt het zo ongeloofwaardig, dat men stilaan de ernst niet meer inziet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nochtans is het bij hen in de rusthuizen ook het een en ander mis heb ik gisteren op het nieuws gezien |
Citaat:
Terwijl de burger er geen houvast meer inziet, door die uiteenlopende cijfers |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar nee, ze geven meestal moedwillig lagere cijfers door om aan te tonen hoe goed zij het wel doen. (een andere reden kan ik niet bedenken) Dat er bij ons soms vertraging op zit met de WZC, mensen die thuis sterven, mensen uit revalidatiecentra is zeker niet abnormaal te noemen. Het overlijden wordt gemeld zoals het hoort, maar elk verdacht overlijden (Corona) moet er uitgehaald worden. En dat laatste gebeurd ook, wel met enige vertraging. Erger ware het geweest moest men deze helemaal niet meetellen. Iets waar eigenlijk geen procedure voor bestaat. Meer moet je daar niet achter zoeken. Ziekenhuizen, die houden dat op een andere manier bij. Dat zit gewoon in hun informatiesysteem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de draad gaat wel over 'kunstmatig manipuleren'. Zonder enig bewijs, is dat maar voze praat van hoaxers en conspiracy-lovers. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be