Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Dries Van Langenhove podcast (https://forum.politics.be/showthread.php?t=252915)

Max van Dietschland 12 april 2020 21:07

Dries Van Langenhove podcast

Sinds een aantal weken staat de Dries Van Langenhove podcast op het net.
Er worden toch wel een aantal zeer interessante dingen gezegd, zeker de moeite om eens te beluisteren :

https://driesvanlangenhovepodcast.simplecast.com/

TheFourHorsemen 23 april 2020 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9296687)
Sinds een aantal weken staat de Dries Van Langenhove podcast op het net.
Er worden toch wel een aantal zeer interessante dingen gezegd, zeker de moeite om eens te beluisteren :

https://driesvanlangenhovepodcast.simplecast.com/

Als je er twee kan opsommen, wil ik de moeite nemen om eens te luisteren.

Travis Bickle 23 april 2020 16:01

Hoewel reportage van Pano toenertijd duidelijk een beschadiginsoperatie was (aldus, zelfs dat in acht genomen), bleef mijn conclusie aan het eind van de reporage samen te vatten als: "Wat een zelfingenomen etter". En dan zijn gevolg ... wat een bende losers zeg.

Had Pano wat minder framing toegepast, dan was Dries er nog steeds als dezelfde onbenul uitgekomen.

Pandareus 23 april 2020 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9307451)
Hoewel reportage van Pano toenertijd duidelijk een beschadiginsoperatie was (aldus, zelfs dat in acht genomen), bleef mijn conclusie aan het eind van de reporage samen te vatten als: "Wat een zelfingenomen etter". En dan zijn gevolg ... wat een bende losers zeg.

Had Pano wat minder framing toegepast, dan was Dries er nog steeds als dezelfde onbenul uitgekomen.

Maar dank zij de handige politieke marketing talenten van het coiffeurke is Driesje met de kostuumschoenen ondertussen wel lid van het parlement, verdient hij 6.000 euro per maand en moet hij geen klap uitvoeren tot 2024.

TheFourHorsemen 27 april 2020 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9307448)
Als je er twee kan opsommen, wil ik de moeite nemen om eens te luisteren.

Het was een moeilijke vraag precies.

Zipper 27 april 2020 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9307535)
Maar dank zij de handige politieke marketing talenten van het coiffeurke is Driesje met de kostuumschoenen ondertussen wel lid van het parlement, verdient hij 6.000 euro per maand en moet hij geen klap uitvoeren tot 2024.

…….hem op een gouden schaal aangereikt door Pano, die hem in hun reportage pal in "the picture" plaatsten.

Travis Bickle 27 april 2020 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9310680)
…….hem op een gouden schaal aangereikt door Pano, die hem in hun reportage pal in "the picture" plaatsten.

Inderdaad. Ik had nog nooit van de jongen gehoord, tot Pano er kwam.
Dries mag elk jaar wel een kaartje sturen naar Tim van Pano. Dat is wel het minste.

dalibor 27 april 2020 14:53

Simplecast. Wat een gepast platform.

Dadeemelee 27 april 2020 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9310699)
Inderdaad. Ik had nog nooit van de jongen gehoord, tot Pano er kwam.
Dries mag elk jaar wel een kaartje sturen naar Tim van Pano. Dat is wel het minste.

Hij was goed op weg om via Theo Francken een goede plaats op de NVA lijsten te krijgen.
NVA mag de VRT een bedankje sturen.

Yog Sothoth 27 april 2020 21:43

Citaat:

Correctie, hij KRIJGT 6000 euro per maand. "Krijgen" en "Verdienen" zijn twee verschillende dingen. En niet alleen krijgt hij dat per maand, hij krijgt het ook nog eens van de belastingbetaler, terwijl hij volop zit af te geven op "subsidieslurpers". Ik weet niet, hoor, maar 6000 euro per maand, dat is toch ook een flinke subsidie...

TheFourHorsemen 28 april 2020 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 9311096)
Correctie, hij KRIJGT 6000 euro per maand. "Krijgen" en "Verdienen" zijn twee verschillende dingen. En niet alleen krijgt hij dat per maand, hij krijgt het ook nog eens van de belastingbetaler, terwijl hij volop zit af te geven op "subsidieslurpers". Ik weet niet, hoor, maar 6000 euro per maand, dat is toch ook een flinke subsidie...

De belastingbetaler heeft voor hem (en voor vele andere parlementsleden) gekozen.

Max van Dietschland 28 april 2020 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9310664)
Het was een moeilijke vraag precies.

Helemaal niet, ik kan er tien opnoemen. Maar het ontbreekt me aan de tijd en de goesting om dat hier allemaal voor jou te gaan samenvatten. Doe zelf eens wat moeite om te luisteren.

kojak 28 april 2020 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9312125)
Helemaal niet, ik kan er tien opnoemen. Maar het ontbreekt me aan de tijd en de goesting om dat hier allemaal voor jou te gaan samenvatten. Doe zelf eens wat moeite om te luisteren.

5 is genoeg.
Den helft. ;)

Max van Dietschland 28 april 2020 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9312127)
5 is genoeg.
Den helft. ;)

Elke dag één:

Om te beginnen :

episode 6 : over China en de WHO

Zeer interessant over de enorme incompetentie van de WHO in de coronacrisis.

Het is die WHO die tot voor kort beweerde dat mondmaskers niet nuttig waren ;-)

https://driesvanlangenhovepodcast.si...-en-who-gemeen

kojak 28 april 2020 23:16

Dat van die mondmaskers, dat snap je precies nog altijd niet goed hé. ;)
Waarom vroeger niet en nu ineens wel ?

Travis Bickle 29 april 2020 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9312185)
Dat van die mondmaskers, dat snap je precies nog altijd niet goed hé. ;)
Waarom vroeger niet en nu ineens wel ?

De editie(s) carnaval 2021 zullen vol in het teken staan van mondmaskers. Er zal weinig gemuild worden.

Karel Martel B 29 april 2020 06:56

Citaat:

moet hij geen klap uitvoeren tot 2024.

Maar daar zorgen mensen zoals jij juist voor, Panda, dat hij niks moet doen.

Je kan niet en bloc weigeren met iemand te voetballen, en dan schamper opmerken dat hij geen wedstrijden speelt.

Dat is toch wat je wil, dat hij niks moet doen?

Of heb je een moment van cognitieve dissonantie?

Travis Bickle 29 april 2020 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 9312262)

Je kan niet en bloc weigeren met iemand te voetballen, en dan schamper opmerken dat hij geen wedstrijden speelt.

Inderdaad.

Maar goed, ... als antwoord krijg je dan een verwijzing naar het 'verschrikkelijke' 70-puntenplan op je bord; als reden van het in stand houden van dat cordon. En zo blijft dit soort discussies eindeloos draaien in rondjes, waarbij zelfs de grootste liefhebbers van criteriums moe van worden .

Hypochonder 29 april 2020 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 9312262)

Oeps, alweer op oorverdovende wijze door de mand gevallen. Eerst jarenlang keihard roepen dat "de kakkerlakken" niet mee mogen regeren en nu tieren dat ze daar maar zitten en "geld verdienen" zonder er iets voor te doen. Hoe gaat betrokkene zich uit deze spreidstand lullen? Wellicht door nog meer te lullen in de hoop dat men dit snelsnel vergeet.

praha 29 april 2020 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9311260)
De belastingbetaler heeft voor hem (en voor vele andere parlementsleden) gekozen.

Geldt zowat voor de rest van de belastinggelden dan ook hé
We 'kiezen' bv voor ontwikkelingshulp, subsidie voor erkende godsdiensten, sociale zekerheid voor 'luie' Walen, etc

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be