![]() |
Opvolger voor Rutten: wie haalt het?
Gewoon eens een poll.
Maar even opgelet aub: ik vraag niet wie je het liefst zou hebben dat het wordt. Dat mag je gewoon in een post hieronder zeggen en toelichten. In de poll mag je je wagen aan een voorspelling titel: Open Vld bevestigt: ten laatste op 31 mei opvolger voor Rutten https://www.hln.be/nieuws/binnenland...tten~acc19cf6/ Het gaat daarbij tussen Oostends burgemeester Bart Tommelein, federaal fractieleider Egbert Lachaert, Vlaams parlementslid Els Ampe en ondernemer Stefaan Nuytten. |
Ik heb met enige tegenzin deze amateuristisch opgestelde enquete ingevuld.
:cheer::cheer::cheer: Lachaert. :cheer::cheer::cheer: |
Hoewel ik Lachaert heb ingevuld, weet ik niet in hoeverre met de (terechte) kritiek op Maggie De Block (en stilaan ook op De Backer), iemand nog 'echt' zin heeft om voorzitter te worden van een schip dat (reeds voor de coronatoestanden) te boek staat als 'zinkend'.
Als ik dan toch een gok moet wagen, zou ik er zelfs op durven gokken, dat het uitstel van die verkiezing tot nieuwe voorzitter, in de eerste plaats, daar mee heeft te maken; en wat dat betreft corona, héél goed uitkwam inzake timing. |
Citaat:
Omdat het van Schoof komt? |
Citaat:
|
Citaat:
-men ziet wie op wat stemde -prins Laurent is altijd één van de mogelijke antwoorden -optioneel : meerdere antwoorden zijn mogelijk De eerste 2 kenmerken zijn van dwingende aard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
#lockdownvakantie volgens Ampe
Das dus de lol-ploeg in deze verkiezing ? |
Citaat:
https://twitter.com/ElsAmpe/status/1228994977214193664 Ik vond het meer dan een zwaktebod om naar een zogenaamd 'glazen plafond' te refereren. Alsof het (en zo is ook gebleken) niets met haar kunnen te maken had; of met haar rol van betekenis zeg maar. Met die tweet, heeft ze feitelijk zichzelf afgeschreven. |
Citaat:
![]() |
Lachaert.
|
Wie heeft het laagste IQ? :mrgreen:
Alle gekheid op een stokje: ik twijfel tussen Tommelein en Lachaert, met een kleine voorsprong voor Tommelein. |
Citaat:
|
Blijkbaar vergeten, dat hier al een draad over bestond. Nogal lomp eigenlijk, aangezien ik er zelf ook in reageerde ...
Wat mij betreft; mag die van mij gesloten worden hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be