![]() |
Gelukkige verjaardag Filip I.
Bijna vergeten. Hij wou het stil houden.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200414_04922448 Morgen 60. Alvast gelukgewenst. Ik vind dat hij eigenlijk heel goed meevalt. Doet zijn job perfect. |
![]() |
Ik kan alleen maar hopen dat onze vendeliers een gratis optreden voor hem in petto hebben om hem zo ook eens in de bloemmetjes te zetten. ;)
|
Citaat:
|
Morgen ook 1 jaar geleden brand in de Notre Dame te Parijs.
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
Maar eerlijk gezegd ik vind dat hij het heel goed doet. Vooraf was ik eigenlijk erg bevreesd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Goede Koning.
Laat zich goed adviseren en volgt zijn constitutionele rol correct. |
Hopelijk komt de Fluppe een beetje tot rust nu. Ik denk dat hij onderhand zot kwam van al die informateurs en mislukte regeringsvormingen. En je weet maar nooit of Matilleke niet voor de charmes van de Georges-Louis zou gevallen zijn als die maar naar het paleis bleef komen met bloemekes.
|
Citaat:
Als hij zich wil laten opmerken als "leider van zijn onderdanen" gaat hij nu, samen met zijn madam Matille, een tijdje helpen in een of ander ziekenhuis. Dat zou pas een statement zijn. |
Vraag is natuurlijk ook hoe lang die man nog koning van dit land zal blijven. Hij kan misschien koning van Wallonië worden met residentie in Luik, onderhouden door de Walbanïsche staat.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan die Westvlaming met zijn groen geruite jas ernaast. |
Zou den Albeir niet een beetje blij zijn met al dat coronagedoe? Dat gedoe met Delphine is toch wel mooi in de schaduw gekomen.
|
![]() dit hier was tenminste nog eens een koning |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be