![]() |
Wie gaat er naar de Gamma, Brico of Hubo straks?
Ik niet, ik ben mijn leven niet beu.
|
De eerste week zeker niet.
Heb niet veel zin om nadien nog eens terug te moeten gaan om 6 plankskes te moeten gaan halen. ps: bepaalde doe-het-zelf zaken gaan om deze reden ook pas op maandag open gaan. Gamma is bvb in dat geval. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben ze daar nog WC papier?
|
ik heb zakken snelbeton nodig om te kappen in de rioolputjes in straat, gewoon voor het plezier
|
Citaat:
![]() Je kan kiezen tussen korrel 40,60,80,120,180 .... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap niet dat die zaken niet zouden openen op de eerste dag dat het mogelijk is.
Ze kunnen toch alle good practices kopiëren van de warenhuizen: - ze voorzien slechts x aantal karretjes, namelijk hoeveel er binnen mogen - je mag maar binnen met een karretje, - je organiseert aan je ingang het begin van een file; waar je vraagt dat ze 1.5 m afstand houden (en als dan die file 3 km lang wordt: who cares?) - je voorzien 1 personeelslid om de karretjes te ontsmetten vooraleer ze overgenomen worden door de 1ste in de rij die binnen mag. - je hangt een groot bord: geen cash betalingen, enkel kaarten. (leuk om te zien welke zelfstandigen of gepensioneerde zelfstandigen onmiddellijk voortgaan) |
Citaat:
Hier in de lokale Delhaize is het ok, maar ik hou mijn hart vast voor die doe-het-zelf massawinkels. Hetzelfde voor tuincentra. Ik ga wachten met geraniums en petunias te halen. Ook al is het prachtweer. |
Citaat:
|
Wel... Ik kom daar anders toch bijna nooit, dus.....
Het Kruidvat, de Zeeman & de Action daarentegen :-):-):-):-):-) |
Citaat:
|
o_0
|
Citaat:
|
Citaat:
En in huis klussen. Ik doe het ook niet graag, maar het bespaart wel een hoop geld. |
Citaat:
En gemakkelijker om naar buiten te dragen... |
Citaat:
Gezegend met twee linker handen...:lol: |
Ik ga nog even wachten. De eerste dagen ga je daar een overrompeling zien die zijn weerga niet kent.
Als het weer zo blijft, zal de volgende boodschappenronde een fles vodka en een hoop appelsienen bevatten. Dan beginnen we 2 maand vroeger met de lokale zomerdrank. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be