![]() |
Vakantieplannen zomer 2020.
Vandaag goed nieuws gehoord: Zwitserland gaat uit de lock down.
Een Italiaanse minister heeft gezegd dat zomerseizoen in Juli en Augustus niet in het gedrag zou komen... Ik blijf hopen, Italië is het plan deze zomer. Hoe zit het met jullie plannen & bestemmingen voor deze zomer? Al geboekt, wachten,.... De Belgische kust is echt geen alternatief voor mij. |
Citaat:
|
Cote du Maison voor mij.
|
Citaat:
De regio's in Italië durven verschillen van corona-regime. Lombardije is inderdaad de zwarte vlek. Ik moet met de wagen via Piemonte naar Ligurië. Toch blijf ik hopen dat alles in orde komt, ook voor alle Italianen die leven van het toerisme. En dat zijn er veel. |
Citaat:
Ik kan me wel inbeelden dat het daar bij u hete zomers zijn. |
Ik heb mijn bedenkingen bij een land dat zijn lockdown opheft: dat is in de eerste plaats voor de eigen bevolking/economie bedoeld.
Gaat men daar plots ook iedereen vanuit Europa vrijelijk toelaten? Ik heb mijn twijfels... Ten huize Wapper gaan wij ervan uit dat het dit jaar noegabollen zal zijn... |
Och reizen. Ik wou eigenlijk eens naar China gaan, maar dat zet ik toch even on hold. Of Australië, idem.
|
Nieverance.
|
Citaat:
|
De eerste keer dat ik zo lang in België blijf. Begin zwarte gedachten te krijgen, dat is niet voor mij. Anderzijds zijn de klinieken hier top. Zou niet graag corona in Indonesië oplopen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gok er nog altijd op dat ik wat kan gaan rond toeren met de moto in Luxemburg. In juni.
Juli augustus laat ik voor gezinnen met schoolgaande kinderen. Da's lief van mij hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier sowieso niks gepland, de zomer blijf ik meestal gewoon in mijn kot (lol).
Voor wat het najaar betreft had/(heb <- heeeel mss) ik wel plannen ja - SEA & perhaps Korea+ Japan :-(:-(:-( |
Ik hoop Noorwegen in Juli.
|
Citaat:
Gewoon dicht bij huis, een paar daguitstapjes eventueel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be