![]() |
het dochtertje v Jo Lernout, (1/2 Filipina) <3!
https://youtu.be/rj9BRva1iqw
Wat een schatje! <3<3<3!! Ja die aziatische-caucasian mengelingen.... i like it! :BIG: Bee-yoo-tee-ful (!) :BIG: :BIG: :BIG: |
Dat ze de nalatenschap van pa maar verwerpt: enkel schulden.
|
o_0
|
Mannekes toch. :?
Memories! Lernout & Hauspie Speech Products. Al meer dan dertig jaar geleden dat die twee West-Vlonderaars met hun steenkolen-Engels, onder andere de Vlonderse kleine-middenstand-markt afschuimden om onder het goedwillend oor en oog van de politiek en het koningshuis de bakkers en beenhouwers hun zwart geld te helpen 'centraliseren'. :-P Waar is de tijd dat banken (o.a. Bank J.Van Breda & C°) hun klanten opriepen te investeren in blabla dat op papier meer waard werd dan IBM destijds. Ik herinner me nog diene bankier die me verweet niet toekomstgericht te denken omdat ik lachend weigerde in te schrijven. Om de Vlonderse goedgelovigheid en kinderlijke marketing te illustreren: hieronder een Ode aan het toenmalige Vlaemsche Ondernemerschap. bij de oprichting. (Speciale nadruk op de speech-input met steenkolen-accent van Jo, Pol & de Guy van Hent). |
Voor de echte fan van L&H.
Ik begrijp nog steeds niet dat Microsoft daar ooit met in zee is gegaan voor een tijdje. Het vertaalprogramma was soms echt wel gieren. p.s. Dankzij deze app spreek je nu moeiteloos 90 talen. Of dat Japanse toestelletje (naam vergeten). Teksten vertalen dan maar: DeepL |
Citaat:
|
Citaat:
Laat ik dat steken op het carpaal tunnel syndroom aan die hand. ;-) Of zou het L&O staan voor Law & Order? |
Citaat:
Die twee van L&H met hun speech technology waren enkel goed in West Vlomse praatjesmakerij technologie. Ondertiteling van hun lingo ware beter geweest |
Citaat:
Het lukte mij nog net het te volgen maar de reden daarvoor is dat ik nogal vrij véél aan de kust (W-VL) vertoefde voor het Covid-19. De nasale klanken en de stopwoordjes zijn mij niet vreemd meer. :lol: |
Citaat:
|
De toepassingen van L&H spraaktechnologie zijn wereldwijd op élk domein.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is geen forum voor pedofielen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hear hear.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hauspie verdacht van witwassen. :| |
Citaat:
't Is van 2001 en dat van die Libanees gaat de clan van Boer Clerck weeral in verlegenheid brengen! Tssk, tssk, tssk! :magniet: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be