![]() |
Het oudste beroep ter wereld in Corona-maatregelen crisis.
https://www.Molly Simmons, a New York sex worker, said her profession is not "recognized" by the government and leaves many of her colleagues "pushed into a state of financial desperation." This is because they cannot tap into government assistance programs to supplement income when times get bad.
We noted last month that an evolving trend in the sex industry was the increase of live stream shows that have allowed sex workers to diversify their income. .com/health/covid-concerns-crush-worlds-oldest-profession-demand-plunges-80 ![]() Wanneer bent U het laatst naar de hoeren geweest ? Betaal jij voor virtuele tele-sex ? Wat doe jij om het oudste beroep er wereld te steunen ? Krijgen hoeren een hinderpremie, overbruggingsrecht of een uitkering ? Wat is Uw type ? Mag het oudste beroep worden uitgeoefend door tijdelijke werklozen ? Wat met de seizoenarbeiders ? Behoort U tot deze getroffen sector ? Prostitutie legaliseren en statuut geven ? Eigen hoer eerst ? Exotische hoeren, go home ? Welke vragen stelt U ? |
Waarom zouden dergelijke mensen steun moeten krijgen? Het grootste deel van hun inkomsten om niet te zeggen al hun inkomsten worden in het zwart geincasseerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Installeer een Witte Kassa in het hoerenkot en je bent klaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn dan ook volledig in orde met de rsz en de belastingen. |
Citaat:
Is dat bij allemaal zo? Heeft u daar een bron van? |
Citaat:
|
Ondanks coronacrisis blijft sekswerk in Vlaanderen op volle toeren draaien.
Dus die moeten al zeker niet gaan zagen. :-D Ik word in deze tijden gelukkiger met de dag omdat ik al jaar en dag smetvrees heb. :? |
Van mij mogen ze deze mensen ook erkennen !!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch heb ik er geen probleem mee want ik ben al jaaaaaaaaren alleen en op huidig ogenblik heb ik niet echt veel zin om een vrouwtje in huis te nemen om met haar samen deze duistere tijden te aanschouwen al kijkende naar één of andere coronanieuwsuitzending, de zak chips en het biertje niet vergeten, en af en toe wat lieve woordjes in haar richting te smijten. Wa gon we ete schat? 8O Ik zal 'Alleen op de wereld' van H. Malot nog eens moeten lezen denk ik. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Prostitutie zou beter legaal zijn in Amerika. Nu beperkt het zich enkel tot een drietal counties in Nevada. Maar ja, de oerchristelijke lobby wil daar niet van weten en politici hebben schrik om niet verkozen te raken.
Waar religie toch niet allemaal goed voor is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Torens vol zoals in Duitsland.
Wel beetje afgezonderde buurt, weg van de gezinnen. Allemaal zo hypocriet. Beetje kijken naar de nieuwe lading van Mohammed. Dat ze niet allemaal rot zijn... Moet centjes opleveren he. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be