Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Het oudste beroep ter wereld in Corona-maatregelen crisis. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253004)

ViveLaBelgique 18 april 2020 08:55

Het oudste beroep ter wereld in Corona-maatregelen crisis.

https://www.Molly Simmons, a New York sex worker, said her profession is not "recognized" by the government and leaves many of her colleagues "pushed into a state of financial desperation." This is because they cannot tap into government assistance programs to supplement income when times get bad.

We noted last month that an evolving trend in the sex industry was the increase of live stream shows that have allowed sex workers to diversify their income. .com/health/covid-concerns-crush-worlds-oldest-profession-demand-plunges-80

Wanneer bent U het laatst naar de hoeren geweest ?

Betaal jij voor virtuele tele-sex ?

Wat doe jij om het oudste beroep er wereld te steunen ?

Krijgen hoeren een hinderpremie, overbruggingsrecht of een uitkering ?

Wat is Uw type ?

Mag het oudste beroep worden uitgeoefend door tijdelijke werklozen ?

Wat met de seizoenarbeiders ?

Behoort U tot deze getroffen sector ?

Prostitutie legaliseren en statuut geven ?

Eigen hoer eerst ?

Exotische hoeren, go home ?

Welke vragen stelt U ?

Hypochonder 18 april 2020 09:04

Waarom zouden dergelijke mensen steun moeten krijgen? Het grootste deel van hun inkomsten om niet te zeggen al hun inkomsten worden in het zwart geincasseerd.

Den Ardennees 18 april 2020 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9302365)
Waarom zouden dergelijke mensen steun moeten krijgen? Het grootste deel van hun inkomsten om niet te zeggen al hun inkomsten worden in het zwart geincasseerd.

een wettelijk statuut voor deze beroepscategorie, zoals dit in Nederland bestaat, is inderdaad wenselijk.

Henri1 18 april 2020 09:29

Citaat:

Als de Staat deze mensen een statuut zou geven was dat probleem allang opgelost.

Installeer een Witte Kassa in het hoerenkot en je bent klaar.

Jay-P. 18 april 2020 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9302396)
Als de Staat deze mensen een statuut zou geven was dat probleem allang opgelost.

Racist tot in de gleuf!

Bobke 18 april 2020 10:31

Citaat:

En veel van hen hebben al een vervangingsinkomen.

reservespeler 18 april 2020 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9302355)
https://www.Molly Simmons, a New York sex worker, said her profession is not "recognized" by the government and leaves many of her colleagues "pushed into a state of financial desperation." This is because they cannot tap into government assistance programs to supplement income when times get bad.

We noted last month that an evolving trend in the sex industry was the increase of live stream shows that have allowed sex workers to diversify their income. .com/health/covid-concerns-crush-worlds-oldest-profession-demand-plunges-80

Wanneer bent U het laatst naar de hoeren geweest ?

Betaal jij voor virtuele tele-sex ?

Wat doe jij om het oudste beroep er wereld te steunen ?

Krijgen hoeren een hinderpremie, overbruggingsrecht of een uitkering ?

Wat is Uw type ?

Mag het oudste beroep worden uitgeoefend door tijdelijke werklozen ?

Wat met de seizoenarbeiders ?

Behoort U tot deze getroffen sector ?

Prostitutie legaliseren en statuut geven ?

Eigen hoer eerst ?

Exotische hoeren, go home ?

Welke vragen stelt U ?

Ik heb mij laten vertellen dat er bepaalde hoeren zijn die een hinderpremie krijgen.
Ze zijn dan ook volledig in orde met de rsz en de belastingen.

reservespeler 18 april 2020 11:23

Citaat:

Is dat zo?
Is dat bij allemaal zo?

Heeft u daar een bron van?

reservespeler 18 april 2020 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 9302371)
een wettelijk statuut voor deze beroepscategorie, zoals dit in Nederland bestaat, is inderdaad wenselijk.

Je kan dit onderbrengen in de categorie "massagesalon".

Universalia 18 april 2020 14:21

Ondanks coronacrisis blijft sekswerk in Vlaanderen op volle toeren draaien.

Dus die moeten al zeker niet gaan zagen. :-D

Ik word in deze tijden gelukkiger met de dag omdat ik al jaar en dag smetvrees heb. :?

cookie monster 18 april 2020 14:57

Van mij mogen ze deze mensen ook erkennen !!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9302441)
Racist tot in de gleuf!

Daar zit iets van in !! :lol:

Den Ardennees 18 april 2020 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9302915)
Ondanks coronacrisis blijft sekswerk in Vlaanderen op volle toeren draaien.

Dus die moeten al zeker niet gaan zagen. :-D

Ik word in deze tijden gelukkiger met de dag omdat ik al jaar en dag smetvrees heb. :?

En toch blijft een wettelijk statuut noodzakelijk om misbruiken in deze sector te vermijden. Het is trouwens niet omdat je met een mondmasker vrijt, dat je geen AIDS kan opdoen.

kojak 18 april 2020 16:56

Citaat:

Goe bezig ! :lol:

Universalia 18 april 2020 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 9303035)
En toch blijft een wettelijk statuut noodzakelijk om misbruiken in deze sector te vermijden. Het is trouwens niet omdat je met een mondmasker vrijt, dat je geen AIDS kan opdoen.

Dat zou best kunnen. :|

Toch heb ik er geen probleem mee want ik ben al jaaaaaaaaren alleen en op huidig ogenblik heb ik niet echt veel zin om een vrouwtje in huis te nemen om met haar samen deze duistere tijden te aanschouwen al kijkende naar één of andere coronanieuwsuitzending, de zak chips en het biertje niet vergeten, en af en toe wat lieve woordjes in haar richting te smijten.

Wa gon we ete schat? 8O

Ik zal 'Alleen op de wereld' van H. Malot nog eens moeten lezen denk ik. :rofl:

DewareJakob 18 april 2020 17:09

Citaat:

Met een BTW-briefje. Kan je ingeven als een aftrekpost.:lol:

Den Ardennees 18 april 2020 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9303113)
Dat zou best kunnen. :|

Toch heb ik er geen probleem mee want ik ben al jaaaaaaaaren alleen en op huidig ogenblik heb ik niet echt veel zin om een vrouwtje in huis te nemen om met haar samen deze duistere tijden te aanschouwen al kijkende naar één of andere coronanieuwsuitzending, de zak chips en het biertje niet vergeten, en af en toe wat lieve woordjes in haar richting te smijten.

Wa gon we ete schat? 8O

Ik zal 'Alleen op de wereld' van H. Malot nog eens moeten lezen denk ik. :rofl:

"De familie Golovljov" van Saltykov-Scedrin is ook een aanrader in deze tijden, leg wel het nummer van tele-onthaal klaar;-)

Elio di Supo 18 april 2020 17:10

Prostitutie zou beter legaal zijn in Amerika. Nu beperkt het zich enkel tot een drietal counties in Nevada. Maar ja, de oerchristelijke lobby wil daar niet van weten en politici hebben schrik om niet verkozen te raken.

Waar religie toch niet allemaal goed voor is.

Henri1 18 april 2020 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9303117)
Met een BTW-briefje. Kan je ingeven als een aftrekpost.:lol:

Natuurlijk. Je betaalde ook braaf de BTW hé.

Den Ardennees 18 april 2020 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9303121)
Prostitutie zou beter legaal zijn in Amerika. Nu beperkt het zich enkel tot een drietal counties in Nevada. Maar ja, de oerchristelijke lobby wil daar niet van weten en politici hebben schrik om niet verkozen te raken.

Waar religie toch niet allemaal goed voor is.

Dus als je seks hebt met een meerderjarige vrouw die uit vrije wil haar diensten tegen betaling aanbiedt, kan je in al die andere staten gestraft worden?8O

TV-verslaafde 18 april 2020 17:46

Torens vol zoals in Duitsland.

Wel beetje afgezonderde buurt, weg van de gezinnen. Allemaal zo hypocriet. Beetje kijken naar de nieuwe lading van Mohammed. Dat ze niet allemaal rot zijn...

Moet centjes opleveren he.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be