![]() |
Welke grasmaaier kopen ?
Ik heb een bescheiden gazon in L-vorm van ongeveer 100-120 vierkante meter.
Denk voor een elektrische te gaan, maar welke ? - Robotmaaier wellicht overkill ? - Welke maaibreedte ? - Met accu of met draad ? |
|
Citaat:
|
Honda.
Met batterij heb ik verschillende zaken van EGO, heel betrouwbaar. Maar of het ook goed werkt met een grasmaaier weet ik niet. |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze lijkt mij handiger, kan uw lief/vrouw verder koken of de was/strijk doen.
![]() Hier doet de tuinman dat. Ik nam vroeger de taak van het verfraaien van de tuin op mij maar nu al die vuile zwerfkatten de tuin terroriseren. In de garage staat er nog zo ééntje: ![]() |
Citaat:
|
|
Citaat:
Nog in prima staat trouwens. Langs de andere kant ...als bol.com 80€ vraagt zou ik hem wel op 2hands zetten voor 20€. T zijn corona tijden ! :-) |
Honda.
Mss iets duurder, maar je zal het je niet beklagen nadien. Of anders er een betonneke overgieten en het groen verven. Maar ook hier neem je dan beter een iets duurdere verf en genen brol uit den Aldi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ondertussen werk ik hoofdzakelijk met een zitmaaier. Wat maaiers op accu betreft hoor ik goede zaken van STIHL. Van sommige modellen dacht ik dat de batterij ook bruikbaar is met ander tuingerief. |
Citaat:
|
Ik heb een Toro (model weet ik niet uit mijn hoofd).
Het is de grasmaaier die mijn vader kocht, zo een 25 jaar geleden; en die doet het nog prima. Trekt nog zeer goed en start zonder probleem. De enige reden waarom hij deze niet meer hanteert is omdat hij overschakelde op robot. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be