![]() |
N-VA zal volmachten Wilmès vermoedelijk niet verlengen in juni.
N-VA zal volmachten Wilmès vermoedelijk niet verlengen in juni.
Citaat:
(mocht het een dubbeldraadje zijn alvast mijn verontschuldigingen :oops:) |
Citaat:
Of Beke en het Onderwijs. |
Ha, Peter De Roover is daar om wat goede oude wetstraatzever te verkopen. Los daarvan denk ik zelf ook dat men best niet voortdoet met volmachten. Maar het is niet het moment om daar nu al in De Afsprak over te komen neuzelen.
Geen mens spreekt van een verlenging te vragen, maar schoolmeester P. is toch al komen zeggen dat het niet met hem zal zijn. |
dat zal niet veel veranderen aan het beleid, de voorzitter voert nu al oppositie tegen de volmacht maatregelen.
|
Citaat:
Waarom zou een journalist daar geen vragen over mogen stellen aan een fraktieleider? En waarom zou die daar niet op mogen antwoorden? Feit is: de notie "regering in lopende zaken" is ontworpen om het (twee-, of on-)land te behoeden voor plotse rampen en onheil enz. Daar heeft deze regering geen volmachten voor nodig. Ze heeft wel volmachten nodig om een mistgordijn op te trekken, om de democratie te omzeilen en om bijvoorbeeld Vivaldi-muziek te spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vermoed dat er tegen dan wel nog een bochtje zit aan te komen. |
Vraag is, wat de achterliggende bedoeling is. Verkiezingen uitlokken?
|
Citaat:
de kiezer te bevragen. We gaan zien welke echt-ondemocratische partijen geloven dat ze in het najaar bij nieuwe verkiezingen winst ruiken. Echt-democratische partijen willen al langer nieuwe verkiezingen, omdat het niet kan dat er zo lang een regering is zonder fatsoenlijke meerderheid. Daarnaast is het interessant om wat onpopulaire maatregelen te kunnen nemen in het begin van een legislatuur. Dat is soms handig. |
Citaat:
Met de wetenschap dat die die er de stekker uittrekt verliest, ben ik benieuwd. |
Citaat:
Alvast de nva niet tot voor kort ... en voor de rest vb, pvda langs deze zijde ? |
Citaat:
Bdw spreekt nu over 'dat het misschien onvermijdelijk wordt' komende van 'dat brengt niks nieuws onder de zon en de ps wilt dat enkel uitlokken om ons te verzwakken' Schijn doet veel om niet teveel stemmen in de toekomst te verliezen aan het vb |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gaat de NVA weer lopen, ja? Het is me wat met die partij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, misschien schrijft hij die debatfiches zelf. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be