![]() |
Hongersnood van bijbelse proporties komt op ons af
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...isis~a867deb5/
Gedurende jaren laat men een kunstmatige situatie groeien in Afrika waarbij de bevolking afhankelijk wordt gemaakt van voedselhulp en deze ondertussen sterk blijft aangroeien. Wanneer er zich dan problemen stellen en de hulp dan spartelt om welke reden dan ook, dan krijg je dit ... M.a.w. de kroniek van een aangekondigde tragedie. Bevolking Afrika: 2005: 1.1 miljard 2050: 2.2 miljard 2100: 4.4 miljard |
Deze crisis kost ons al honderden miljarden en nu moeten we Afrika voor de zoveelste keer nog eens redden ook.
|
Yawn! 8O
|
Bof, dat ze elkaar opvreten.
|
De oplossing ligt nochtans voor de hand. Maar wellicht is ze te eenvoudig en zou het een ware paniek en revolte veroorzaken bij de deugdzamen en zuiveren uit de kringen van de NGO’s. Onder meer wijlen Etienne Vermeersch was er voorstander van: het toekennen van ontwikkelingshulp koppelen aan een strict programma van geboortebeperking.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Afrika kan zichzelf best redden maar willen ze dat wel? 45 miljoen mensen met hongersnood bedreigd in zuidoosten van Afrika Dat ze alvast beginnen met hun wilde kweekgedrag wat aan banden te leggen en op een deftige manier proberen te zorgen mochten er borelingen zijn. Hopen op de één of andere hulporganisatie zal er zich wel over ontfermen lijkt mij dezer dagen (covid-19) ver gezocht. Gaat men ons alle dagen weer de schrijnende beelden door de strot duwen van ondervoedde kindjes, hulporganisaties opzetten? Ik ken die beelden al van dat ik nog school liep en dat is al even geleden. :roll: Afrika hermetisch afsluiten van de EU dan maar, of doen wat "The Donald" doet of gaat doen: asielzoekers/andere gelukszoekers niet meer toelaten. :twisted: p.s. Ik geloofde het niet maar iemand heeft mij eens wijsgemaakt, of proberen wijs te maken, dat er in Afrika nog steeds stammen zijn die aan kannibalisme doen? 'Foute boel dacht ik.' :roll: Even lezen ... :| GENESIS 42 |
Citaat:
|
Citaat:
De logica zelve. |
Citaat:
En er moet niet veel vlees aanhangen, bouillon van koken lukt altijd wel. |
[patrickve-modus]
Hongersnood is een vorm van populatiecontrole. [/patrickve-modus] |
Citaat:
|
El problema es que los refugiados vienen aqui.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Egypte 2006 73 miljoen inwoners 2017 97 miljoen. Kenia 2009 38 miljoen 2017 47 miljoen. |
Dat wordt nog drummen aan de grens. Als de politici niet gaan beslissen dat er met scherp mag geschoten worden halen we zelfs de helft laat staan het einde van deze eeuw niet meer. :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
Is anders al een heel tijdje bezig hoor. Dat kweken als konijnen, daar is al een ommekeer in gekomen. Het blijft wel nog serieus stijgen, maar al veel minder erg dan vroeger het geval was. Wat wel niet wegneemt dat het best nog lager kan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be