![]() |
Probeert de oppositie de Veiligheidsraad te saboteren?
Van Ranst is woedend:
https://www.demorgen.be/nieuws/marc-...vens~bfb3d11a/ Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is toch oorlog? Dan is het toch logisch dat er sabotage-acties worden ondernomen ten aanzien van de vijand?
|
Citaat:
of is het een andere oorlog? |
Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/marc-...vens~bfb3d11a/ Citaat:
Citaat:
|
Dit is nu al jaren bezig,dat "lekken" van werkdocumenten van in de cenakels van de Belgische regering.Het is NORMAAL dat daarin soms scenario's staan omtrent het gaande probleem die door buitenstaanders "van de pot gerukt" kan gevonden worden,of "not done" voor weer andere....Het is de funktie van een WERKDOKUMENT om dergelijke zaken op te lijsten en dan in de juiste omgeving te bespreken.
Behalve politici die er al dan niet belang kunnen bij hebben vroegtijdig te "lekken" kan dit evengoed een spelletje zijn van Buitenlandse inlichtingendiensten om een constante verziekte sfeer van wantrouwen tussen regering en bevolking te zaaien .....vergeten we dat niet... Dit lijkt me eigenlijk een klus voor de Staatsveiligheid.......dat "lekken" moet stoppen.Het is in het "normale" leven overigens een reden voor onmiddelijke ontslag om dringende redenen en blootstelling aan juridische vervolging.Het zou in een politieke omgeving ook eens zo mogen beginnen zijn. :evil: |
Onze politici maken er duidelijk weer een puinhoop van en gebruiken de COVID-19 virus crisis als een bron voor hun eigen gewin.
|
Heb ik niet ergens gelezen dat de eerste krant die met het nieuws naar buiten kwam, vermeld was?
Ik ga het straks nog eens even checken. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo'n goede contacten dat de politicus zeker is dat hij/zij niet verraden zou worden door de journalist. Zou dat eer een Vlaming zijn, of een Waal? Zou dat eer een sos zijn of een blauwe? Of een pvda-er? Of een extreem-rechtse vb. van de nva (kuch) of het VB (kuch kuch) ? |
Citaat:
Maar ge hebt wel gezien dat ik 'oppositie' schreef. Ik acht de PS daar OOK toe in staat. ;-) |
Citaat:
Een lek is er niet zomaar hé Ge kunt vanuit de kant van de bashers redeneren ( Le soir is nu ook niet vies van wat te provoceren) of vanuit de kant van de overheid zelve In beide gevallen lijkt het me het een strategie om het idee van een nakende ont-locking wat leven in te blazen |
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij heeft enkel de restregering toegang tot dat verslag |
Citaat:
Bovendien hoe zou VOKA tegen een opening zijn vanaf 4 mei van de economie, en daarom het rapport lekken? Dit komt uit de federale regering, het is aan hen dat de GEES rapporteert. |
Citaat:
'Le soir' maar da's Frans hé dan zullen het weer de Walen geweest zijn voor Schoof ;-) |
Citaat:
|
MVR is waarschijnlijk boos dat hij het nieuws niet zelf kan gaan brengen in alle tv studio's :lol:
Ik vond hem wel grappig deze week, toen hij zei "dat men moest vermijden dat alle beslissingen van de veiligheidsraad al bekend zouden zijn voor die samenkomt" Wie zat er de vorige keer in alle TV studio's te verkondigen wat er wel en niet zou kunnen na de veiligheidsraad, nog voor deze was samengekomen? Jawel :lol: |
Citaat:
In dat rapport staat in elk geval een goeie versoepeling van de maatregelen en een relatief snelle heropstart van de economie. Je lekt niet als je daar voor bent. Dus de pro-economiepartijen zullen het alvast niet geweest zijn, zoveel is duidelijk |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be