![]() |
Kritiek op Wilmès zwelt aan ...
Ik zat met een dilemma in de zin van het zoeken naar de juiste rubriek.
Was het Covid-19 gerelateerd of was het binnenland? :| Kritiek op Wilmès zwelt aan: 'Dramatische communicatie' Het zal alvast stof doen opwaaien. |
Citaat:
Allemaal Wilmès haar fout. Ik vrees dat je de schuldige elders zal moeten gaan zoeken. ;) |
Citaat:
Denk dat je gelijk hebt. Men heeft het vorige gebeuren enorm eenzijdig opgeblazen. Het ging over de eenzaamheid van de ouderen en het gebrek aan communicatie van Janbon. Plots werd alleen maar gesproken over een "falen" van Wilmes. Ik vind dat de media een perfide rol spelen. Zij gaan verder niet met informatie maar met manipulatie en het tegen elkaar opzetten van bevolkingsgroepen. Bij de "Manöver Kritik" die hopelijk achteraf komt zou dit toch ook moeten ter sprake komen. |
hoogtijd voor nieuwe verkiezingen. Begin juni, op de dag dat de café's terug opengaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt "aan de zijlijn" gezeik van sommige sujetten. |
Citaat:
Nieuwe verkiezingen hebben totaal geen zin, en BarCovid wil niet met de PS in de boot. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En deze regering zal niet lang meer verderdoen: daar zijn ook alle steunende partijen (behalve MR misschien) het over eens. Zelfs de volmachten gaan niet meer verlengd worden in juni. Droom dus maar rustig verder |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet in welke wereld bij elk overlijden een test moet worden gedaan op alle mogelijke doodsoorzaken. Als er in een maand dubbel zoveel doden vallen dan anders, en dat is net de periode waarin corona woedt, is het idioot een overlijden na longontsteking niet aan corona toe te schrijven. Hoe dan ook zal één en ander mooi aan de oppervlakte komen als de oversterfte in statistieken zwart op wit wordt bewezen. Wilmes zal dan bij de weinige regeringsleiders zijn die aan de bevolking niet moet uitleggen waarom dat al niet in april werd gezegd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be