Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Broke & 'gestrande' Britse opgevangen dr behulpzame Thai..... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253112)

bembem 25 april 2020 01:13

Broke & 'gestrande' Britse opgevangen dr behulpzame Thai.....

3 Bijlage(n)
https://thedailybreakingnews.com/asi...g-mai-airport/

Citaat:

Broke Brit found living at Chiang Mai airport

Chiang Mai International Airport immigration officers helped a destitute foreign tourist living in the airport for a week.

Margaret Mary Jumbo, 44, had flown to Thailand from the United Kingdom March 14 on a visa-exemption stamp that expired April 12. However, all flights out of Thailand had been suspended and her visa was automatically extended.

She was transferred from Chiang Mai airport to a guesthouse by airport pickup.

That didn’t help her financial situation, however. With the U.K. in coronavirus lockdown, her employer did not transfer money to her as expected and she’s been waiting at the Chiang Mai airport for it.

Kanchana Aranruk, owner of 24 Guest House, contacted immigration to offer Jumbo free accommodations and food. She’s awaiting the resumption of flights to the U.K. to return home.

Kanchana Aranruk (woman in grey t-shirt at guesthouse), owner of 24 Guest House, offered to give Margaret a place to live with no charge until her money arrives.

Amai wat deed die geit toen in Thailand....? :roll::roll::roll::roll::roll:

Ze mag van geluk spreken dat ze er goed opgevangen wordt.

Dom mens.

bembem 25 april 2020 01:14

Had ik beter ook gedaan; zat ik nu in the land of smiles, ipv dit kutland.

bembem 25 april 2020 01:15

Op hun kosten ^.^

kojak 25 april 2020 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9308555)
https://thedailybreakingnews.com/asi...g-mai-airport/

Amai wat deed die geit toen in Thailand....? :roll::roll::roll::roll::roll:

Ze mag van geluk spreken dat ze er goed opgevangen wordt.

Dom mens.

Dju.... ik dacht dat dit artikel over u ging....

bembem 25 april 2020 01:38

Ha ha ha :roll: :roll:

Jay-P. 25 april 2020 01:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9308559)
Dju.... ik dacht dat dit artikel over u ging....

'Geit'? en 'Dom Mens'?
Ik snap je verwarring inderdaad.

bembem 25 april 2020 02:04

funny~

Svennies 25 april 2020 03:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9308556)
Had ik beter ook gedaan; zat ik nu in the land of smiles, ipv dit kutland.

Niemand houdt u tegen om definitief naar ginds te verkassen...

Ik zou zeggen,,,,,,,doen....

maddox 25 april 2020 08:42

Het verschil tussen Bemmetje en die jongedame is dat ze in de UK werk heeft, maar dat haar werkgever de kantjes eraf loopt.

Bemmetje haar typetje daarentegenover kakt alleen om een samenleving die haar onderhoudt, en dan nog loopt ze de kantjes eraf.

bembem 25 april 2020 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9308680)
Het verschil tussen Bemmetje en die jongedame is dat ze in de UK werk heeft, maar dat haar werkgever de kantjes eraf loopt.

Bemmetje haar typetje daarentegenover kakt alleen om een samenleving die haar onderhoudt, en dan nog loopt ze de kantjes eraf.

Een samenleving die mij eerst verwierp bedoel je.

Eduard Khil 25 april 2020 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9308748)

en terecht. Al twee keer verworpen zelfs. Een keer in uw eigen land en een keer hier.

fred vanhove 25 april 2020 12:20

Citaat:

Inderdaad haar typetje......:oops:

fred vanhove 25 april 2020 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9308898)
en terecht. Al twee keer verworpen zelfs. Een keer in uw eigen land en een keer hier.

Gij gelooft precies ook alles wat hier wordt geschreven hahaha.....Ik moet nog gaan geloven dat Alcohol de geest afstompt :-)

bembem 25 april 2020 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9308924)
Gij gelooft precies ook alles wat hier wordt geschreven hahaha.....Ik moet nog gaan geloven dat Alcohol de geest afstompt :-)

Dettol.

Vrijheideerst 25 april 2020 12:53

bembem 25 april 2020 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9308965)

Mjam mjam :-))))))

bembem 25 april 2020 18:02

1 Bijlage(n)
Hier nog zo'n "gestrande" -ditmaal in Cambodia, lol:

Citaat:

Cambodia News?*(Phnom Penh): On March 24, 2020, at 7:10 am, 14 German tourists went to the German Embassy in Phnom Penh asking for help to send their tour group back home. The police and the German embassy worker went to the scene and questioned the group.?*

The German tourists said they were in a group of 42 people(22 women), who came to Cambodia as tourists on March 8, 2020, through Phnom Penh International Airport. They traveled around the country and visited Phnom Penh, Battambang, Siem Reap, Kampot, and Mondulkiri, staying at Billibong Hotel, Ok guesthouse, and La Vena boutique.?*

However, now their trip is over, the German tourists can not get home because their flights are canceled, and the authorities have not yet found a solution to the problem.
Bende domkoppen.

TV-verslaafde 25 april 2020 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9308748)

?

Stuur een klachtenbrief naar loket 8467654 v d speciale administratie.

TV-verslaafde 25 april 2020 20:05

Citaat:

Bemmetje is tegen het "systeem" door benarde omstandigheden. Toch trekt ze haar plan. 1 of andere wandelende paradox. Wat is het nu?

Een plantrekster of een zaag.

maddox 25 april 2020 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 9309300)
Bemmetje is tegen het "systeem" door benarde omstandigheden. Toch trekt ze haar plan. 1 of andere wandelende paradox. Wat is het nu?

Een plantrekster of een zaag.

Neen Bembem is een typetje. Dit forumlid geeft alleen weer dat het typetje alles doet om te profiteren om te irriteren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be