![]() |
Ga je op 11 mei winkelen? Gedrag aanpassen?
Op 11 mei gaan de winkels terug open. Ik ga alvast de eerste weken niet winkelen en doe voort zoals nu. Laat de anderen maar Covid krijgen.
|
Citaat:
Wij zullen ons gedrag niet aanpassen. Het blijft zoals het nu is. Wat met "verplaatsingen" vanaf 11 mei. Mag je dan bijvoorbeeld van Liège naar A'pen rijden om Wijnegem Shopping center te bezoeken ? |
Citaat:
Het tuincentrum hier in de buurt is nu een week open. Er staan elke dag files om op de parking te geraken. Idioten zullen idioten blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij gaan er volledig voor, we doen alle winkels zonder mondmasker indien mogelijk. We willen besmet worden en enkele hier zijn dat waarschijnlijk al (symptomen) maar dat weten we dus nog niet met zekerheid.
|
Als ik iets nodig zou hebben uit een bepaalde winkel, dan zal ik zeker gaan.
Wel een beetje uitkijken natuurlijk: ik zit er niets mee in om even in de rij buiten staan te wachten, maar geen drie kwartier natuurlijk. Om maar te zeggen: ik blijf strikt de opgelegde beperkingen volgen. Maar daar buiten blijf ik ook genieten van het leven. Straks eens op de moto springen, om x km te rijden, voor 1 potteke lekkers in de makro te gaan halen. Beetje combineren: toegelaten bevoorrading en een paar bochtjes nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar uit de winkels blijf ik de eerste weken weg. Vandaag weer hetzelfde tafereel aan het tuincentrum. Parking bomvol en aanschuiven. Ik vrees dat de tweede besmettingsgolf niet lang gaat uitblijven. |
Citaat:
|
Citaat:
Je zal wel snappen wat ik bedoel. |
Citaat:
hoe meer men (correct) aanschuift op de parking, hoe veiliger het binnen is. |
Nee, want ik moet werken.
|
Citaat:
|
We zouden ofwel best massaal verplicht maskers dragen + intensief testen.
Ofwel strikte afzondering van ouderen (ik trek de lijn bij 60+). |
Op zich ga ik enkel naar de winkel als dat echt nodig is. Ik beschouw dat soort zaken niet als een 'uitstapje'.
Dus ja, als ik iets nodig heb, dan ga ik naar de winkel. |
Citaat:
Zonder mondkapje, zonder handschoentjes, in de winkels/warenhuizen die op huidig ogenblik toch open zijn de regels niet respecteren. En fietsen maar dat ze doen. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be