Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Intussen in Pattaya...... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253116)

bembem 25 april 2020 11:41

Intussen in Pattaya......

2 Bijlage(n)
Voedsel bedeling :-):-):-):-):-)

bembem 25 april 2020 11:42

bembem 25 april 2020 11:46

https://thedailybreakingnews.com/asi...a-and-jomtien/

Citaat:

Yupin's and friends provide meals to the unemployed in Pattaya and Jomtien

Together with other restaurateurs in the area, Yupin’s Restaurant has been supporting the recently unemployed in the local area in Jomtien and their efforts have been going very well indeed.

Last Wednesday, April 8, they gave away 150 free meals together with water, and on Thursday, April 9, after some very serious funding by donors around the world, including Rotary Clubs and Freemasons along with many individuals, 192 meals were distributed in the hours between 4.30 pm and 5.30pm.

The donations to this have been so kind and rewarding, that the restauranteurs are now able to give away free meals on two days a week instead of one. The days of operation will be Wednesdays and Saturdays.

Khun Yupin said, “I am so happy that we are able to do this, it is our culture to ‘make merit’ and ‘tamboon’ and we are so happy to do this out of our hearts for the poor people who do not have a job now and cannot eat. I think there are many like that now, here in Thailand.”

Khun Yupin went on to say, “I think it is very important that we take care of our neighbours and friends and just passers-by. Give them hope, love, and food and water. With hard work our country will survive.”

Enfin ik denk dat ze daar wel blij zouden zijn met m'n springrolls.... ipv dat mens naast mij.

Travis Bickle 25 april 2020 11:50

Springrolls ... Dat ga ik hier deze namiddag klaarmaken.

bembem 25 april 2020 11:51

2 Bijlage(n)

bembem 25 april 2020 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9308878)
Springrolls ... Dat ga ik hier deze namiddag klaarmaken.

hihi hier tom yam ^.^

bembem 25 april 2020 11:53

En je ziet praktisch ie-de-reen draagt er een masker. (Hier moet men nog beginnen, LOL).

De schoofzak 25 april 2020 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9308868)

Enfin ik denk dat ze daar wel blij zouden zijn met m'n springrolls.... ipv dat mens naast mij.

Er zal dezer tijden wel evenveel gesprongen en gerold worden als in andere tijden, daar in Pattaya.

fred vanhove 25 april 2020 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9308888)
En je ziet praktisch ie-de-reen draagt er een masker. (Hier moet men nog beginnen, LOL).

Ben je daar nog ? Ik zou U daar toch al moeten hebben gezien want zoveel alleenstaande Koreaanse vrouwen met overgewicht zitten daar niet in de beer bars of go-go's hahaha

fred vanhove 25 april 2020 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9308897)
Er zal dezer tijden wel evenveel gesprongen en gerold worden als in andere tijden, daar in Pattaya.

Vraag het eens aan onze Bembem.....die zit volgens mij nog altijd in Pattaya.

bembem 25 april 2020 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9308914)
Ben je daar nog ? Ik zou U daar toch al moeten hebben gezien want zoveel alleenstaande Koreaanse vrouwen met overgewicht zitten daar niet in de beer bars of go-go's hahaha

Hou uw kweek eens Jean-Louis/Peter.

bembem 25 april 2020 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9308897)

Allez straks de ladyboy grappen 'Roll'

De schoofzak 25 april 2020 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9308947)
Allez straks de ladyboy grappen 'Roll'

Ladyboy grappen zijn grappig, zo lang ze maar ver van de realiteit van mijn beleving blijven.

bembem 25 april 2020 13:28

Btw vanwaar de interesse in dit topic De Schoofzak?

LOL Pattaya precies better than Benidorm..... :rofl: :rofl:

bembem 25 april 2020 13:43

(Olala! reeds 406 views...) Wtf

bembem 25 april 2020 13:56

2 Bijlage(n)
https://www.google.com/amp/s/thepatt...edy-daily/amp/

Citaat:

Pakistan Welfare Organization Pattaya helps give food to the needy daily

The following is a press release sent to us by the Pakistan Welfare Organization in Pattaya.

FREE FOOD DISTRIBUTION

During these challenging times, Pakistan Welfare Organization Pattaya is by your side. All of us at Pakistan Welfare Organization Pattaya are making every effort to ensure the needy receive food assistance during these hard times.

Pakistan Welfare Organization Pattaya is on beach road Pattaya in front of Baywalk residence Pattaya. We will be giving free food to the needy every day at 18:00PM

^_________________^
So sweet :-)))))))))))))))

bembem 25 april 2020 14:04

*Sigh*

Should have gone there.... Free food & perhaps a sugal daddy, o_0

fred vanhove 25 april 2020 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9308942)
Hou uw kweek eens Jean-Louis/Peter.

Oei heb ik iets miszegd :lol:

Dadeemelee 25 april 2020 14:16

Wat komt Pakistan in Pattaya doen?

bembem 25 april 2020 14:16

Looooooooooooooooool

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be