![]() |
Boris Johnson: lockdown moet behouden blijven.
Iemand die het licht gezien heeft. Van herd immunity via Coronapatient naar verstand.
https://www.theguardian.com/politics...on-coronavirus Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar zit hem zijn wijsheid nu ? De ganse wereld nog 3 jaar in lockdown, is dat het idee ?
En blanke bange man geworden. Maar ja, de meeste wereldleiders kunnen blijkbaar geen beslissingen meer nemen om een paar procenten op te offeren om de welvaart van de meerderheid te bevorderen. |
Citaat:
Of ben je te bang geworden ofzo ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van mij mogen ze de regels nog verstrengen , maar ....
Ik ben sowieso voor handhaving zoals't nu loopt , maar .... met duurdere boetes voor wie moedwillig de regels overtreedt !! En wie doelbewust iemand besmet , mocht de dader zelf ziek worden , geen hulp voor zulke !! Dit virus is nog niet voldoende "weggezakt" , nu naar open , en er zal weer piek komen !! Ach , sommige moeten het blijkbaar eerst ondervinden vooraleer .... , en dan zijn er volgens mij nog die .... |
In Duitsland zien ze het effekt van de versoepeling: de R is terug boven 1.
https://www.theguardian.com/world/li...pass-3-million Citaat:
|
Die politici hebben allemaal hetzelfde levensgrote voordeel: Ze blijven hun meer dan royale wedde ontvangen. Dat de economie naar de knoppen gaat en de bevolking binnenkort zal moeten beginnen bedelen kan hen natuurlijk geen moet schelen, als zeker een Waalse troela als Wilmés niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar persoonlijk heb ik geen problemen, persoonlijk mag die lockdown wat mij betreft, nog 2 jaar duren. Als ik mijn wedde blijf krijgen is dat voor mij prima. |
Citaat:
What did you expect ? Eens in lockdown, eeuwig in lockdown. |
Citaat:
1) Franstalig 2) Waals 3) vrouw 4) geen fotomodel Reden genoeg om ze af te schieten dus |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan moet het wel een uitstekende app. zijn. |
Citaat:
Had zij nu meer verstand dan den Boris ? |
Citaat:
Het zijn korte riemen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan wél alles tellen hé. Geen appels met peren gaan vergelijken zoals je nu bezig bent. Je hebt precies iets tegen ons landje of ben ik mis ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be