![]() |
Eigenschappen van linkse mensen
Veel linkse mensen hebben slechte eigenschappen, zowel qua karakter als qua uiterlijk en op het vlak van persoonlijke verzorging. Ik som er voor het gemak enkele op:
-Stinkende adem -Onverzorgd gebit -Hatelijk karakter -Bakfiets voor de deur -Geitenwollen sokken aan de voeten -Constant trollen -Grote muil online maar in het echte leven laffer dan laf Kent u nog zo'n eigenschappen van linkse mensen, zet ze hier neer. |
Citaat:
Links zijn, is een totaalpakket. Je kan niet links zijn en: - Het voordeel zien van kernenergie; - een steak op je bord willen; Verder dien je Anti-Trump te zijn. |
Citaat:
|
Die bio's op Twitter zijn vaak geweldig. Daarom had ik het ook over het 'totaalpakket' ...
Pro dit en dat; en dan mag je er zeker van zijn (alsof het wiskunde is), dat het aldus Anti dit en dat is ... |
Over het algemeen intelligenter en hooggeschoold.
Als ik goesting heb scan ik de grafiekskes wel van % hooggeschoolden die links stemmen ;) De nieuwste van Piketty heeft die. |
Wat ook past in de collectie kenmerken van links is de recente uitspraak van Almaci. Zij vindt dat in deze corona-perikelen er "teveel aandacht wordt besteed aan de economie". 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Echte linksen sluiten kernenergie niet uit. Die bouwen tsjernobyl. |
Citaat:
Goed gedaan. |
Citaat:
|
Laat u niet vangen, Tavek...
Zelfs in K&K. wordt er 'gedriehoekt'! |
Wordt dit soort pure provocatiedraden hier zomaar getolereerd trouwens?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
godverdomme stomme kapotte smileys
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be