![]() |
Exit uit de lockdown start op 4 mei
vandaag beslist. De exit start zoals voorzien op vier mei.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200429_04939335 MVR zal vanavond wel weer het tegenovergestelde komen orakelen in een of andere tv studio :lol: Nog een paar weken en we gaan weer op café! Hoera! |
Wat 4 mei betreft, verwacht ik niet al te veel problemen.
Onze kust, dat zal wat anders zijn. Social distancing op de dijk, op een terasje ? Mondmaskertjes, verplicht op terasjes ? Een pint gaan drinken of een ijsje lekken met een mondmaskertje op, dat zou ik graag nog eens willen zien. Bovendien willen ze de horeca pas terug open laten gaan de dag dat er ook dagjestoeristen welkom gaan zijn. Blijkbaar na het toelaten van : 2 de woningen, vakantieparken en de campings. Tel daar nog eens bij dat er heel wat mensen dit jaar niet naar het buitenland kunnen gaan en het plaatje is rond. Aan de kust gaan ze nog hun werk hebben om daar alles in goede banen te kunnen lei(ij)den. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed nieuws, hopelijk veranderen ze niet van gedacht. Ik wil echt wel het Kruidvat eens binnen (vooral dat er net een nieuwe vlakbij opende).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een nieuwsuitzending leerde dat het Covid-19 nog geen voet aan de grond gezet heeft in Afrika. Daarbij stelde ik mijzelf de vraag waarom al die Afrikanen naar de EU willen komen waar het best gevaarlijk is met het Covid-19 dat er heerst. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
In functie van de wanneer de horeca weer open mag en de toeristen weer naar onze kust kunnen afzakken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be