![]() |
Lijkgeur~
Er ligt hier ergens een dode muis. 90% zeker van (ken de geur dus..... ja......) 8O
|
Boeh -> the joys of een kruipkrot :evil::evil:
|
Zeker dat het geen lijfgeur is?
|
Haha grapje, ik zen blij met mijn studioke daar niet van :-):-) - het was natuurlijk beter geweest zonder die 'intruders' :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(ik mag v geluk spreken dat het geen kakkerlakken zijn; dat zou ik eerlijk gezegd HEEL wat minder vinden... zou m'n kot amper nog binnen durven zelfs.)
|
Libro LOL
|
Waar ijscreem is zijn kakkerlakken .
|
(er is namelijk een verschil met kakkerlakken in de tropen versus er mee opgescheept zitten hier in the west.... in de tropen leven er bvb hagedissen binnenhuis, hier niet :-(..... )
|
either way als hier ooit kakkerlakken op het toneel verschijnen klaag ik die jigaboos van hierboven aan. zeker weten :evil:
|
Citaat:
Omdat hij een lijkgeur verspreidt op uwe studio ? De flikken gaan daar nie mee kunnen lachen denk ik. |
lol
|
Misschien eens opruimen en kuisen? Lijkt waarschijnlijk veel op werken.
Maar dooie muizengeur is snel zeker, als je na een dag of 2 veel bromvliegen in huis hebt. Na een weekje heb je een stapel dooie vliegen en geen muizengeur meer. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Kuisen? Het is hier proper hoor. Ze zitten verstopt in de chauffage, waar ze sporadisch uit komen. Vandaar ze nog steeds mijn living 'bezetten'' :evil:
|
Diego Haha
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be