Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Spelers AA Gent doneren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253217)

fred vanhove 30 april 2020 18:54

Spelers AA Gent doneren

De voetballers laten zich weer van hun mooiste smerige kant zien.

Ze doneren 100 tablets aan de ziekenhuizen. Dat moet ongeveer 1 tablet per speler zijn

Zo een lul als een Sven Kumps verdiend waarschijnlijk rond de 700.000 euro per jaar en betaalt geen euro belastingen noch sociale zekerheid.

Dan durven die afkomen met een geschenkje van 250 euro. Het zou me nog verwonderen of ze die allemaal puur uit eigen zak hebben betaald. Degoutant volkje die spugers en voor niks beschaamd.....

Maar het doel is bereikt ...het klootjesvolk zal ze aanzien als grote weldoeners.

Nu staan jullie in de spits durft er nog ene te zeggen.....zou die verpleger ook zijn spitsloon krijgen al was het maar voor 1 maand ? Die durft spelen nog vergelijken met werken ook8O

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200429_04938854

Elio di Supo 30 april 2020 18:57

Felaini gaat zelfs 3 miljoen Euro lenen aan zijn ex-club Standard. Lenen, niet schenken. Maar de kans bestaat dat hij kan fluiten achter zijn geld.

fred vanhove 30 april 2020 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9314393)
Felaini gaat zelfs 3 miljoen Euro lenen aan zijn ex-club Standard. Lenen, niet schenken. Maar de kans bestaat dat hij kan fluiten achter zijn geld.

Dat is investeren in de hoop winst te maken. Die gangster had beter 3 miljoen euro geschonken aan een goed doel .

Elio di Supo 30 april 2020 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9314396)
Dat is investeren in de hoop winst te maken. Die gangster had beter 3 miljoen euro geschonken aan een goed doel .

Welke misdaden heeft die zoal gepleegd? En als hij denkt werkelijk winst te zullen maken dan is hij wel vrij naief.

kojak 30 april 2020 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9314388)

Ze doneren 100 tablets aan de ziekenhuizen. Dat moet ongeveer 1 tablet per speler zijn

Zo een lul als een Sven Kumps verdiend waarschijnlijk rond de 700.000 euro per jaar en betaalt geen euro belastingen noch sociale zekerheid.

Dan durven die afkomen met een geschenkje van 250 euro. Het zou me nog verwonderen of ze die allemaal puur uit eigen zak hebben betaald. Degoutant volkje die spugers en voor niks beschaamd.....

Maar het doel is bereikt ...het klootjesvolk zal ze aanzien als grote weldoeners.

Nu staan jullie in de spits durft er nog ene te zeggen.....zou die verpleger ook zijn spitsloon krijgen al was het maar voor 1 maand ? Die durft spelen nog vergelijken met werken ook8O

Ze hadden dus beter niets gegeven ?

fred vanhove 30 april 2020 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9314408)
Welke misdaden heeft die zoal gepleegd? En als hij denkt werkelijk winst te zullen maken dan is hij wel vrij naief.

Belastingen ontdoken.

fred vanhove 30 april 2020 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9314469)
Ze hadden dus beter niets gegeven ?

Inderdaad als je niet graag iets geeft dan geef je beter niks. Als je zoals een Kumps daar een cadeau gaat geven ter waarde van 0.02 % van je jaarinkomen ben je beschamend.Daar gaan staan om jezelf in het daglicht te stellen is degoutant.

Als ik een Afrikaanse hongerlijder zou zijn en Marc Coucke me morgen 1 euro wil geven dan mag hij zijn euro houden.

Het verbaasd me dat dat spugende volkje geen T-Shirts is gaan uitdelen met hun gratis handtekening erop....dat hebben die luizen nog durven doen tijdens het WK in Brazilië destijds.....ze zijn toen in de Favella's hun vuile was gaan schenken aan de arme kinderen. Ze kregen ze gratis maar moesten ze zelf wassen.

Den Ardennees 30 april 2020 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9314578)
Inderdaad als je niet graag iets geeft dan geef je beter niks. Als je zoals een Kumps daar een cadeau gaat geven ter waarde van 0.02 % van je jaarinkomen ben je beschamend.

Als ik een Afrikaanse hongerlijder zou zijn en Marc Coucke me morgen 1 euro wil geven dan mag hij zijn euro houden.

Het verbaasd me dat ze geen T-Shirts zijn gaan uitdelen met hun gratis handtekening erop....dat hebben die luizen nog gedurfd in Brazilië destijds.....ze zijn toen in de Favella's hun vuile was gaan schenken aan de arme kinderen. Ze kregen ze gratis maar moesten ze zelf wassen.

ja, jij schenkt natuurlijk ook 50% van je jaarinkomen aan het goede doel:roll:

Dadeemelee 30 april 2020 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9314388)

Het had hen gesierd moesten ze dat gedaan hebben zonder het via de media rond te bazuinen.

fred vanhove 30 april 2020 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 9314580)
ja, jij schenkt natuurlijk ook 50% van je jaarinkomen aan het goede doel:roll:

Bij mij moet dat rond de 15 % liggen. Nochtans is mijn jaarinkomen iets minder. Maar heb het geluk dat ik dat kan missen.

En gij ?

fred vanhove 30 april 2020 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9314581)
Het had hen gesierd moesten ze dat gedaan hebben zonder het via de media rond te bazuinen.

In feite was het vooral om hunzelf te doen. Voetballend volkje zijn nu éénmaal narcisten.

kojak 30 april 2020 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9314578)
Inderdaad als je niet graag iets geeft dan geef je beter niks.

Dus ze hebben dat allemaal tegen hun zin moeten doen ofzo ?

kojak 30 april 2020 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9314583)
Bij mij moet dat rond de 15 % liggen. Nochtans is mijn jaarinkomen iets minder. Maar heb het geluk dat ik dat kan missen.

En gij ?

Lees ik dat goed ?

Geef jij 15% van je jaarinkomen aan een goed doel ?
Zonder bijbedoelingen ? 8O

fred vanhove 30 april 2020 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9314641)
Lees ik dat goed ?

Geef jij 15% van je jaarinkomen aan een goed doel ?
Zonder bijbedoelingen ? 8O

Ja dat moet het ongeveer zijn.

Welke bijbedoelingen zou ik moeten hebben dan ? Ik hou meer dan genoeg over voor mezelf.
Ik kan me dat veroorloven en niet iedereen kan dat en dat begrijp ik evenzeer.

Net daarom spreek ik over procenten en niet over centen. Als Marc Coucke 500 euro doneert kan dat veel lijken maar voor die man is dat net hetzelfde als dat een werkloze 1 euro doneert.

Er is veel ellende in de wereld. Ik ben bevoorrecht geweest dit met eigen ogen te mogen aanschouwen.
Geloof me...waar je wieg staat wordt je toekomst bepaalt.

kojak 30 april 2020 23:53

Awel, hoedje af, en dat meen ik. :thumbsup:

Bijbedoelingen ?
Grote bedrijven kennen die maar al te goed.
Fiscaal voordeel, reclame, prestige, imago, enz....

Vlad 1 mei 2020 09:51

Die voetballers kunnen er niet aan doen dat er zoveel mongolen naar het voetbal blijven kijken.

fred vanhove 1 mei 2020 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9314661)
Awel, hoedje af, en dat meen ik. :thumbsup:

Bijbedoelingen ?
Grote bedrijven kennen die maar al te goed.
Fiscaal voordeel, reclame, prestige, imago, enz....

Dank U. Ik was enige erfgenaam in een welstellende familie en zelf heb ik geen erfgenamen.
Ik geniet er meer van om mensen te helpen terwijl ik nog leef. Liever dan het gekende gezegde ...ze zullen het wel krijgen wanneer ik dood ben.:roll:

Het bewust meemaken van het geluk dat mensen helpen in nood teweegbrengt is misschien mijn onderliggende bijbedoeling.

Net als Paul Grauwe vind ik dat niemand meer verdient te verdienen dan 1 miljoen euro per jaar. Al het surplus zou moeten worden afgeroomd en naar het algemeen welzijn vloeien.
Uiteraard is dat een utopie.
Persoonlijk vind ik dat niemand meer nodig heeft dan 5000 euro p/p per maand. Daar kan je toch echt wel mee doen al hetgeen een normaal hartje verlangt.

Den Ardennees 1 mei 2020 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9314918)
Die voetballers kunnen er niet aan doen dat er zoveel mongolen naar het voetbal blijven kijken.

wat heb jij tegen voetbalsupporters?:-(

Elio di Supo 1 mei 2020 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9314567)
Belastingen ontdoken.

Oei, dan wemelt het in Belgie vd gangsters.

Elio di Supo 1 mei 2020 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9314918)

Geen kwaad woord over FC Ulaanbataar he.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be