![]() |
Spelers AA Gent doneren
De voetballers laten zich weer van hun mooiste smerige kant zien.
Ze doneren 100 tablets aan de ziekenhuizen. Dat moet ongeveer 1 tablet per speler zijn Zo een lul als een Sven Kumps verdiend waarschijnlijk rond de 700.000 euro per jaar en betaalt geen euro belastingen noch sociale zekerheid. Dan durven die afkomen met een geschenkje van 250 euro. Het zou me nog verwonderen of ze die allemaal puur uit eigen zak hebben betaald. Degoutant volkje die spugers en voor niks beschaamd..... Maar het doel is bereikt ...het klootjesvolk zal ze aanzien als grote weldoeners. Nu staan jullie in de spits durft er nog ene te zeggen.....zou die verpleger ook zijn spitsloon krijgen al was het maar voor 1 maand ? Die durft spelen nog vergelijken met werken ook8O https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200429_04938854 |
Felaini gaat zelfs 3 miljoen Euro lenen aan zijn ex-club Standard. Lenen, niet schenken. Maar de kans bestaat dat hij kan fluiten achter zijn geld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik een Afrikaanse hongerlijder zou zijn en Marc Coucke me morgen 1 euro wil geven dan mag hij zijn euro houden. Het verbaasd me dat dat spugende volkje geen T-Shirts is gaan uitdelen met hun gratis handtekening erop....dat hebben die luizen nog durven doen tijdens het WK in Brazilië destijds.....ze zijn toen in de Favella's hun vuile was gaan schenken aan de arme kinderen. Ze kregen ze gratis maar moesten ze zelf wassen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En gij ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef jij 15% van je jaarinkomen aan een goed doel ? Zonder bijbedoelingen ? 8O |
Citaat:
Welke bijbedoelingen zou ik moeten hebben dan ? Ik hou meer dan genoeg over voor mezelf. Ik kan me dat veroorloven en niet iedereen kan dat en dat begrijp ik evenzeer. Net daarom spreek ik over procenten en niet over centen. Als Marc Coucke 500 euro doneert kan dat veel lijken maar voor die man is dat net hetzelfde als dat een werkloze 1 euro doneert. Er is veel ellende in de wereld. Ik ben bevoorrecht geweest dit met eigen ogen te mogen aanschouwen. Geloof me...waar je wieg staat wordt je toekomst bepaalt. |
Awel, hoedje af, en dat meen ik. :thumbsup:
Bijbedoelingen ? Grote bedrijven kennen die maar al te goed. Fiscaal voordeel, reclame, prestige, imago, enz.... |
Die voetballers kunnen er niet aan doen dat er zoveel mongolen naar het voetbal blijven kijken.
|
Citaat:
Ik geniet er meer van om mensen te helpen terwijl ik nog leef. Liever dan het gekende gezegde ...ze zullen het wel krijgen wanneer ik dood ben.:roll: Het bewust meemaken van het geluk dat mensen helpen in nood teweegbrengt is misschien mijn onderliggende bijbedoeling. Net als Paul Grauwe vind ik dat niemand meer verdient te verdienen dan 1 miljoen euro per jaar. Al het surplus zou moeten worden afgeroomd en naar het algemeen welzijn vloeien. Uiteraard is dat een utopie. Persoonlijk vind ik dat niemand meer nodig heeft dan 5000 euro p/p per maand. Daar kan je toch echt wel mee doen al hetgeen een normaal hartje verlangt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be