Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   voorzitter sp.a lapt coronamaatregelen aan zijn laars (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253239)

HOUZEE ! 1 mei 2020 18:36

voorzitter sp.a lapt coronamaatregelen aan zijn laars

Ik denk dat heel wat mensen van hun stoel vielen toen ze dit zagen. Connor Rousseau gaat van huis tot huis om leden cadeautjes te bezorgen? Terwijl sommige mensen al wekenlang zonder sociaal contact zitten weg te kwijnen. Dit zijn geen essentiële verplaatsingen..

Henri1 1 mei 2020 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 9315646)
Ik denk dat heel wat mensen van hun stoel vielen toen ze dit zagen. Connor Rousseau gaat van huis tot huis om leden cadeautjes te bezorgen? Terwijl sommige mensen al wekenlang zonder sociaal contact zitten weg te kwijnen. Dit zijn geen essentiële verplaatsingen..

Te voet, met de fiets of met de auto?

Eduard Khil 1 mei 2020 19:30

Steek hem waar alle linksen thuishoren: in de gevangenis

Universalia 1 mei 2020 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9315707)
Steek hem waar alle linksen thuishoren: in de gevangenis

Strak plan!!! :lol:

p.s.

Zag ik daar bloemen/bloemstukken uitdelen (nieuwsuitzending) in ziekenhuizen, dat mag toch al een tijdje niet meer dacht ik? :?

De schoofzak 1 mei 2020 19:36

Volgens mij begaat hij een overtreding op art. 5, 2° van het Corona-besluit:

"Worden verboden:
1° de samenscholingen;
2° de privé- en publieke activiteiten van culturele, maatschappelijke, feestelijke, folkloristische, sportieve en recreatieve aard;
...

Henri1 1 mei 2020 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9315717)

"Worden verboden:
1° de samenscholingen;
2° de privé- en publieke activiteiten van culturele, maatschappelijke, feestelijke, folkloristische, sportieve en recreatieve aard;
...

Vergewis u er eerst maar van dat opperhoofd Bart niet in hetzelfde bedje ziek is.

patrickve 1 mei 2020 19:39

Citaat:

"Worden verboden:
1° de samenscholingen;
...

Is hij geen volksvertegenwoordiger ? Dan geldt die wet niet he. Volksvertegenwoordigers maken wetten voor hun vee, maar natuurlijk niet voor zichzelf.

sbe4kdr 1 mei 2020 19:47

Citaat:

"Worden verboden:
1° de samenscholingen;
...

Het lokale nieuws staat vol met allerlei activiteiten die geen essentiële verplaatsing zijn, maar meestal staat er een of andere politieker bij en dan mag dat.

Hypochonder 2 mei 2020 07:06

Men toonde ook John Crombez die naar instellingen en ziekenhuizen trok om bloemen af te geven aan de deur. Man, wat is die kerel veranderd zeg: mottige dikke kop, het is precies een oude vrouw geworden :lol:

Wat enkele jaren aan het hoofd staan van een ter ziele gegane partij al niet doet met een mens he :lol:

Travis Bickle 2 mei 2020 07:10

Citaat:

"Worden verboden:
1° de samenscholingen;
...

Zijn intentie lijkt mij zelfs meer aan te sluiten met campagne voeren. Die jongen lijkt ook wel te snappen, dat verkiezingen niet langer uit te sluiten zijn.

HOUZEE ! 2 mei 2020 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9316002)
Zijn intentie lijkt mij zelfs meer aan te sluiten met campagne voeren. Die jongen lijkt ook wel te snappen, dat verkiezingen niet langer uit te sluiten zijn.

Hopelijk gaar die opkomstplicht nu ook eens echt en definitief op de schop...

DewareJakob 2 mei 2020 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9315721)
Vergewis u er eerst maar van dat opperhoofd Bart niet in hetzelfde bedje ziek is.

En?

HOUZEE ! 2 mei 2020 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9315703)
Te voet, met de fiets of met de auto?

Gezien het aantal cadeaus dat is uitgedeeld, waarschijnlijk met de auto he :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be