![]() |
Andy Peelman haalt uit naar justitie na verdict.
Andy Peelman haalt uit naar justitie na verdict.
Nu ben ik niet echt een fan van de man in kwestie maar dat zal te maken hebben met zijn rol in de Politieserie, de buurtpolitie denk ik. Toch kan ik hem ditmaal echt géén ongelijk geven: Citaat:
"Don't reward bad behaviour" |
Wie de fok is die Peelman?
|
Om het even wie het is, geef hem eens ongelijk. Daders die een steen tegen het hoofd van een agent (of om het even wie) gooien die vrijuit gaan terwijl het slachtoffer nu 90% werkonbekwaam is. Ik noem dat zonder twijfel een wereldvreemde justitie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't zit achter betaalmuur
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200430_...nt-mario-ghijs Maar van wat ik kan deduceren uit dit en vroegere artikels van voor de uitsraak is het weer een kwestie van , ze hebben wel degelijk stenen gegooid naar die agent, maar ze kunnen niet uitmaken of die ene fatale steen nu door zus of zo gegooid is. Maakt het dan zo een verschil dat van die 10 stenen het steen X of steen Y was die de agent bijna zijn leven kostte ? Afijn als je maar met genoeg stenen gooit kom je altijd wel vrij. |
Citaat:
Dat is niet hetzelfde als, daders gaan vrijuit. Dat is natuurlijk het voordeel aan het beroepshof, die moeten hun vonnis motiveren. Niet zoals bij correctioneel, "hij zal het wel gedaan hebben..." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een basisregel die in onze maatschappij steeds meer met de voeten wordt getreden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be