![]() |
Onzorgvuldig gebruik van maskers is een gevaar voor besmetting
Misschien heeft men toch gelijk dat mondmaskers een vals gevoel van veiligheid geeft en oordeelkundig gebruik een risico van besmetting is.
Ziehier onze vice-premier.... :lol::lol: https://twitter.com/DVATW/status/1256617701277040642 Edit: Damn, in het verkeerde forum gepost. Sorry Pontifex. :oops: |
Ja ik heb al die corona propaganda liever in het apart hokske ervoor, dan kan ik ernaast kijken als het me effe beu is. :D
|
Daarjuist: langs de weg iemand alleen. In geen 100m iemand anders te zien. Hij had een mondmasker aan.
|
Daarnet in de colruyt tot de fijne vaststelling gekomen dat een grote meerderheid van de klanten de aanbeveling van Van Gucht opvolgt om geen mondmasker te dragen in de supermarkt.
Het personeel uiteraard wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als oudjes hebben mijn vrouw en ik reeds weken geen boodschappen meer durven doen (en ook op bevel van onze zoon). Morgen ga ik opnieuw buiten naar de apotheek en een paar dagen later naar de supermarkt. Een mondmasker zal ik zeker dragen. Ik heb hier nog steeds een doos staan met jaren terug gekochte mondmaskers (gekocht voor het geval dat ik stoffig werk moet uitvoeren). Die zijn nog steeds nagelnieuw. Enkele weken geleden bekeek ik die maskers nog eens en gaf voor het eerst eens aandacht aan hetgeen er in kleiner letters op afgedrukt staat: FFP2. M.a.w. prima gerief! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je trouwens enige staving van je bewering ? |
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03...arc-van-ranst/ |
Citaat:
|
Citaat:
Geen kat op het strand, en dan nog bij laagwater. Liep er één iemand langs de waterlijn met ..... een mondmasker op. 8O |
Citaat:
Ik heb er hier ook zo liggen van 3M. FFP3 zelf. Wat je inademt zal wel goed gefilterd zijn, maar wat je uitademt niet. Kan je wel eenvoudig verhelpen door er een stukje stof op te kleven aan de binnenkant. Stof met een fijne structuur wel te verstaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn ouders die blijven binnen en dat zal nog wel een tijdje zo blijven ook. 90+ en geen optimale gezondheid meer. Wel wat klote voor mij want ik moet dus eigenlijk ook zoveel mogelijk binnen blijven en als ik naar buiten ga dan ga ik in de daluren als er weinig volk is in de warenhuizen. |
Citaat:
In het uitlaatventieltje zit immers ook een filtertje, alleen houdt die niet alles tegen. (wel de dikke brokken. :lol: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be