![]() |
Is er een Biden probleem?
|
In plaats van A.V. -> hier is J.V.
|
Ik vroeg mij een tijd geleden al eens af of die Biden (naast Sanders| gaf de strijd op?) al niet op sterk water staat?
Democrats’ women problem runs deeper than Joe Biden. Er zijn soms uitlatingen van 'The Donald' waar ik van denk: dat had u anders kunnen formuleren maar het kan ook zijn dat hij na bepaalde teksten & opmerkingen kan leren uit wat de reacties daar op zijn. Laat 'The Donald' nog waar wat doen ... :-D |
een regelrechte schande,die Donald en die Joe....
En de vorige keer was het ook al zo een ramp,die Hilary en die Donald......bweurk... De seventies (de gloriejaren van allen vernoemde kandidaten)hebben gebeld,ze willen de twenties (VAN DE VOLGENDE EEUW!)voor zich hebben. |
Naar mijn gevoel, was en is Biden geen match voor Trump geweest.
Nu dat dit aan het licht komt, moet het game over zijn. Sanders is 2 maal gerold, en de Democraten zullen 2 maal verliezen. . |
Citaat:
|
Citaat:
Arm Amerika zeg ik dan. |
Verschil is, dat die aanklachten tegen Joe tot nu toe allemaal vals blijken te zijn.
Maargoed, doe geen moeite om eens verder te lezen dan de Belgische media. |
Citaat:
Hij heeft begot nog niks deftigs gedaan. :lol: |
Citaat:
Hij heeft de wereld behoed van la Presidenta Clinton. |
Citaat:
|
Citaat:
en tot nu toe is er niets vals gebleken, op die 14 jarige na mogelijk aan de andere kant zijn er genoeg foto's en filmpjes hoe joe kinderen ongepast kust en vastneemt en zo, die heeft er duidelijk iets mee |
Citaat:
|
Citaat:
Die oud-medewerkster van hem claimt dat ze klacht heeft ingediend. Men kan die klacht niet terugvinden. En nu krabbelt ze al terug wat er in die klacht dan zou staan. Ze verandert constant haar verhaal. De "vetters" die Biden 12 jaar geleden doorgelicht hebben, en dat is grondig gebeurd, hebben toen ook niks gevonden. Die vrouw wordt simpelweg betaald door de Trump campaign. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge zou verschieten, vandaag. |
https://www.chicagotribune.com/natio...430-story.html
Blijkbaar heeft de Trump campaign het tegen Buttigieg gedaan. Waarom zou deze dame dan opeens zo anders zijn ? Alweer: ze claimt klacht te hebben ingediend. Waar zijn die klachten ? En als die bestaan, wat staat daar in ? Men vindt niks. Men vond niks 12 jaar geleden. Nu draait ze haar verhaal weer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be