Universalia |
28 mei 2020 09:55 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siegfried1648
(Bericht 9343964)
Beerput van het Internet...is Twitter.
|
FB/Twitter/Instagram ... allemaal zaken die je best niet gaat raadplegen want daar staat een hoop onzin op tot zelfs leugens en niet alleen leugens om bestwil.
Trump dreigt ermee sociale media “te sluiten” na waarschuwingen bij zijn tweets
De dag van vandaag zijn er véél politici die er gebruik van maken van dat soort van diensten maar niet beseffen dat er wel een addertje onder het gras bij schuilt.
Ik zou mij daar mocht ik politieker of president zijn niet met bezig houden met die 'diensten' wegens te gevaarlijk en teveel onzin. (nu komen die er ook die 'diensten')
Ik prijs mij op huidig ogenblik gelukkig geen politieker laat staan president te zijn. :rofl:
Bakken kritiek zal hij nu mogen verwachten President Trump maar eigenlijk heeft hij weer maar eens gelijk.
Citaat:
Heb je ooit iemand ontmoet die opstaat voor zonsopkomst, 20 uur per dag werkt, terwijl hij constant wordt aangevallen door de meest meedogenloze mensen in Amerika, en dit 365 dagen per jaar GRATIS doet?
Het antwoord is nee. Niemand in de Amerikaanse geschiedenis kan op tegen hetgeen president Trump doet zonder daarvoor ook maar een cent te accepteren. Het Amerikaanse volk bedankt u, meneer de president.
|
|