![]() |
Slechts 2 rijke landen hielden de Covi-19 overlijdensratio onder de 0,1 procent.
Hoorde het eerder in economie thuis of bij de coronacrisis?
Slechts 2 rijke landen (Qatar en Singapore) hielden de Covid-19 overlijdensratio onder de 0,1 procent. Er zijn zelfs, dacht ik, landen waar men van het Covid-19 totaal geen last heeft. (Afrika?) |
Hong Kong ook, maar ssst... niet verder vertellen, "Pour vivre heureux, vivons cachés!".
|
Citaat:
|
Citaat:
Gij weet blijkbaar meer: Vertel, dan kan ik mijn schoonbroer ginder wat plagen. |
Citaat:
|
Citaat:
In het leeuwendeel van de Afrikaanse landen komen mensen te overlijden al lang voordat men een risicogroep wordt voor covid. En zelfs degene die het wel oplijden en overlijden zijn verwaarloosbaar vergeleken met alle andere ziektes waar men daar nog aan sterft. Het is een non-event daar, en bij uitbreiding voor alle landen waar men niet heeft besloten zich bijna niet meer voort te planten én de leeftijd maar blijft oprekken. Elke vorm van lockdown daar zorgt voor véél meer ellende, want men heeft daarmee veel te verliezen en bitter weinig te winnen. Een vorm van copy-cat dat zwaar zal opbreken helaas. |
Citaat:
Rusland zit voor een stuk ook in dat bootje. |
Citaat:
- Aantal (bevestigde) gevallen. - Aantal (bevestigde) doden. - Wat men van het geheel vrijgeeft. China is hier koploper in. 3 getallen die afhangen van hoe men telt. Hier is de uniformiteit héél ver te zoeken. Daar loop ik niet meer in. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Belgie is discipline een beetje een vuil woord. Dus... |
Euh Quatar:
https://www.theguardian.com/global-d...nfections-rise Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Da's nogal een zicht voor ne gele. |
Citaat:
Helaas: sinds januari niet meer geweest. Magni. |
Citaat:
|
Citaat:
Zweden is een land om in de gaten te houden, wat betreft resultaatboeking. Ben eens benieuwd. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be