![]() |
bijna omver geklopt door buurman
.. omdat ik het had gedurfd mijn geld terug te vragen....
(de moeder stond erbij en keek ernaar, hield hem niet eens tegen & was zelfs affrontelijk in haar houding <- met handen in zij, me berispend aankijkend.. onderwijl verwijten naar m'n hoofd slingerend). Maar dat ik de afgelopen weken om haar boodschappen ben gegaan + andere hulp, vergeet ze lekker. Stank voor dank ja.... Heb me moeten verdedigen door deur dicht te gooien of hij was mij te lijf gegaan. Ben er nog altijd niet goed van ook al probeer ik m'n gedachten te verzetten. Echt he, ben die marginalen KOTSBEU! |
zo voelen wij ons ook tov gij :lol:
|
Nog 1 week en de depri posts komen weer.
|
Andere buren zijn inmiddels op hoogte, & tszn al het gebral v hun sms'en kon ik opmaken dat hij me eind mei (zogezegd) terugbetaald.
Nou ja we zullen zien... in ieder geval als het tgn dan weer escaleert is het met les forces de l'ordre. Wat denken die wel. |
Citaat:
|
En toen ik met de buren v hierboven naar hen ging waren ze plots de onschuld zelve, lachten me feitelijk ih gezicht uit...
Ik ben dan nog eens zo stom geweest om door de emotie mijn stem te verheffen waarop zij (die moeder) gretig op inpikte door mij verder op te hitsen aka de rollen zo wat omdraaien als jullie zien wat ik bedoel. Nu ben ik tov die andere buren zo'n beetje de boevrouw -ook al had ik hen op voorhand ingelicht over de situatie.... Maar ja kan er niks meer aan veranderen. Wat me nog het meest tegensteekt is dat ik 1 keer om dat geld heb gevraagd (toch 6 weken voorbij laten gaan zonder dat men me ook maar iets liet weten of teruggaf...) en direct escalatie. Precies zo ruzie zoeken om dan zogezegd een excuus te hebben om verder tegendraads te doen. Heb er werkelijk geen woorden voor, ik bood aldoor hulp en word als het vuil vd straat behandeld. En dan die sms'en. Mon dieu....... Ze zijn amper naar school geweest en tja, wat krijg ik dan voor berichten.... "en ik ben nog zo goe geweest voor u, en niet te groot doen... en meisje dit meisje dat...." Wtf. |
Citaat:
|
(p.s. ik post dat nu wel, maar ik zal als dat allemaal achter de rug is vragen aan Maarten van dit topic te wissen...)
*ik kan veel pikken maar wanneer m'n fysieke integriteit ih gedrang is..... liever niet. |
Ben er nog altijd niet goed van.........
|
Stonden ze in deurgat, op nog geen 50cm v mij (social distancing??!), te postillonneren ih wilde weg. Zal ik wel wanneer ik naar buiten ga maskers dragen....... had er toen beter ook een opgezet <-sarcasm on....... Nee maar PFFFFFFFFT!
|
Citaat:
|
Heb ge-edit ^^
|
Citaat:
|
o_0
|
Citaat:
|
Enfin ergens ben ik wel blij, ken nu tenminste hun ware gelaat.
En tja voortaan is het stille oorlog v mijn kant, ga me niet nog weer verlagen door in hun spel mee te gaan. Het punt is echter dat zij vooral bruut fysiek geweld lijken te begrijpen. Dat ze maar niet nog meer over de schreef gaan want psychische dwarsligging daar ben ik best een krak in. Ze (de moeder) 'verschoot' -haar woorden- dat ik weerwoord had,me niet helemaal liet doen/niet in m'n schulp kroop. Wat had ze gedacht soms. Dat ik maar over me heen ga laten lopen. Dan kent ze me nog niet! Wait&SEE! |
Komt wel in orde Bemmetje.
https://www.youtube.com/watch?v=XckL...ature=emb_logo |
Citaat:
|
Nooit meer boodschappen voor de buren doen en zeker geen geld meer lenen!
|
Citaat:
Hij heeft zelfs zijn deurklinken laten verlagen zodat hij NOG groter lijkt! Wedden dat uw buren schrik gaan hebben als hij voor hun deur staat? Ze zullen wel heel rap - onmiddellijk- uw geld teruggeven! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be