patrickve |
11 mei 2020 07:39 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler
(Bericht 9324431)
Blijkbaar zijn er nog altijd mensen en politiekers (alhoewel dat meestal ook mensen zijn) die niet snappen waarom er bepaalde maatregelen getroffen worden.
|
Er lopen inderdaad misschien nog enkele kritisch denkende mensen rond ja. Ik hoor daar bij. Ik snap inderdaad die maatregelen niet, want ze hebben geen doelstelling. Mochten ze een doelstelling hebben, dan zijn ze oftewel nutteloos oftewel catastrofaal. Maar ergens spreek ik mij tegen, want aangezien mijn idee van de staat is dat die grotendeels zinloze, incoherente en nefaste dingen doet, valt dat eigenlijk volledig in de lijn van de verwachting. Waardoor ik die maatregelen eigenlijk wel snap: het is dom en nefast, DUS is het logisch dat de staat die oplegt.
Citaat:
Daarom begreep / begrijp ik ook niet dat je de grens over mag om te gaan neuken maar niet om te gaan shoppen.
|
Er blijft dus toch nog iets over van uw kritisch denken.
Er valt NIKS te begrijpen aan de "maatregelen" want ze zijn idioot, incoherent, en zonder doel. Ze hebben heel nefaste gevolgen, dat is het enige wat er ongeveer als rode draad door loopt. Waar ze voor moeten dienen mag Joost weten. Zeker niet om "de gevolgen van de epidemie kleiner te maken".
|