![]() |
Afvalsector: 'Mondmaskers en handschoenen bij restafval.
Afvalsector: 'Mondmaskers en handschoenen bij restafval steken en niet op de grond gooien'
Ik kwam, ik zag en overwon de gedachte dat er véél volk op straat liep vandaag. Ik overwon ook de knappe medewerkster van de parfum winkel waar ik aan wilde vragen na mijn handen proper gemaakt te hebben: laten we muilen! Best lastig als je beiden een mondmasker op hebt???? 8O Ik schikte snel mijn handschoenen & mijn mondmasker en maakte dat ik terug thuis "in mijn kot' was. :-D |
Als je het op straat gooit, kan je misschien nog een of andere zwerver gelukkig maken? :-P
|
Citaat:
Dat je plastieken handschoenen niet in de zak voor plastiek mag deponeren, vind ik nogal paranoia. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik het artikel lees is het vooral om het besmettingsgevaar te doen. Ik zie niet in waarom plastieken handschoenen niet kunnen worden gerecycleerd. Bij mij belanden ze in de roze zak. |
Citaat:
2) P(+)MD wordt nog hier en daar nog deels manueel gesorteerd, men wil toch niet dat die sorteerders potentieel besmettelijk materiaal moeten oprapen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon geen plastieken handschoenen aan doen. Dan hoef je ze ook niet weg te gooien. Probleem opgelost.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat ons alles dan maar in een nog werkende vulkaan smijten, problem solved, case closed of toch niet? :oops:
|
Citaat:
Ja, die zakken voor restafval brengen het meest op. Het zijn de duurste. Hoe meer je daar in stopt hoe meer het opbrengt voor de afvalmaatschappijen, Ivarem & Co (in mijn omgeving). Ondertussen wel al jaren de nadruk leggen op sorteren. Waar ik een hekel aan heb is dat die pp-sectoren proberen zand in de ogen te strooien. |
Citaat:
Maar daar is een oplossing voor ... :? ![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be