![]() |
Bedreigingen via e-mail - Aanzetten tot betaling
1 Bijlage(n)
Ik kreeg een e-mail als in de bijlage van dit bericht.
Is daar helemaal niets aan te doen ? Heeft het zin om hiertegen klacht in te dienen, en waar ? Bijlage 112290 |
U kan daar helemaal niks aan doen, u moet gewoon betalen of er zal groot onheil op u afkomen.
|
Citaat:
|
Even doorspelen aan spamhaus misschien mocht het zijn dat het u zomaar gaan 'aanvallen' is.
[email protected]????? |
Citaat:
Zeg hem dat hij dat maar doorstuurt naar het Vlaams parlement,die zijn toch al gewoon om alles te betalen wat hen vanuit wallonië wordt toegezonden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Yessssssss ???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Morgen een pakje onheil op de post gaan doen. Da zal hem leren ! :lol: |
Effe gelezen.
Wat gaat zo'n hacker doen die zijn €1000 niet krijgt? Mijn harde schijven versleutelen? Dan ben ik de foto's van een paar weken kwijt. Harde schijven uitbouwen, nieuwe erin steken en Windows herinstalleren. Of gewoon niet moeilijk doen en voor €700 een nieuwe basis computer kopen. Dan kan de oude doorgegeven worden aan iemand die er wel tijd wil in steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schijnt toch een courante praktijk te zijn.
In geen geval betalen staat er. https://www.bitcoinabuse.com/reports...492FrSBBiqyc86 |
Maar uiteraard is dat een courante praktijk, ik heb zo al tientallen mails gekregen in verschillende talen. Ik lees die zelfs niet want ik zie al aan de titel waarover het gaat.
|
Rikske ontdekt het internet :roll:
|
Citaat:
Gewoon afzender blokkeren,... ongewenste mail. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be