![]() |
Zo lang en zo veel mogelijk slapen
Met al die ellende en amper nog iets positiefs of leuks op deze planeet ben ik slapen enorm gaan waarderen
Ik slaap nu zo lang mogelijk....ook in de namiddag slaap ik meer dan een uur. Het vervelendste is in de ochtend wakker worden en beseffen dat men weer moet proberen die ellende te trotseren..... En zeggen dat sommige mensen nog de moed vinden om hier kindjes op de wereld te zetten. Kindjes maken om de rest van hun leven op hun kamertje te zitten nooit meer een vriendje te knuffelen nooit meer een kus te mogen geven.....:cry: |
jij moet dringend op café gaan en beginnen zuipen
|
Citaat:
|
Neem uw telefoon en bel 1813. Er zitten daar mensen die u kunnen helpen.
|
Citaat:
![]() |
Ganse dagen slapen is geen ellende hé?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Si ca t'interesse Fred je mag altijd bij mij wat komen zeveren, either by phone of me visite brengen (mag zelfs tot 's avonds laat), zie je meteen dat ik echt ben & geen verzinsel uit de bars v pattaya. (Zeker nadat Sugar mij bij wijze vh andere forum smeet, heb ik nood om over m'n probleem te spreken of tenminste wat menselijk contact in real. Ben hier werkelijk zowat tegen de muren op ah lopen :-( ) ps. ik slaap de laatste tijd ook veel, maar dan vooral 's morgens + een stuk in de namiddag....
|
|
Citaat:
|
Werken is inmiddels weer toegelaten hoor.
Mocht je u vervelen in de dag... |
Citaat:
Als onze voorvaders hun eten hadden gescoord bleven die heus geen uren meer in het woud hangen om punten bij het stamhoofd te scoren hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Hierzie, een wiegske:
![]() |
Misschien vloeien de meeste problemen net voort uit het feit dat mensen te lang wakker zijn.
Mensen zouden misschien beter wat meer en langer slapen. Uiteindelijk is lekker slapen één van onze grootste geneugten. Hoeveel mensen hoor ik wel niet zeggen dat in de winter wakker worden om 6 uur en beseffen dat het zondag is en je mag blijven liggen zowat behoort tot de heerlijkste momenten . Ik heb altijd het geluk gehad niet vroeg te moeten opstaan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be