![]() |
Hoe gaan we de coronacrisis betalen? En vooral: wie gaat dat doen?
Hoe gaan we de coronacrisis betalen?
En vooral: wie gaat dat doen? "Hef een coronataks op de oudere generatie" Die gast moet opgesloten worden. Oudere, gepenioneerden ? Velen hebben geen eigendom en hebben slechts 1200-1300 Euro per maand pensioen. Te zot om los te lopen. ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05...heidseconomen/ |
Haal uw geldbeugel maar al boven Rie.
|
Citaat:
Het is eens wat anders dan werknemers vs ambtenaren, brave blanke Vlamingen vs stoute zwarte migranten,.... |
Sluit hem op .
De zot! |
Citaat:
Het is inderdaad gemakkelijker om de schulden af te wentelen op de jeugd. We laten hen betalen voor de 8 miljoen euro per extra levensjaar van de gepensioneerden, terwijl hun levensjaren maar op 40K worden geschat. |
Een regering PS/PTB/Ecolo.
|
Zo is het!
Neen aan het gepensioneerden-profitariaat. Een taks die oploopt per kind en kleinkind. Zo leren ze dat hun acties gevolgen hebben. |
Wie gaat het betalen? - 'De rijken'.
En wie is rijk? Iedereen die meer verdient dan de persoon aan wie men de vraag stelt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't is godgeklaagd dat iedereen nu de auto neemt om te gaan werken. De bus en de trein op ermee! |
Laat de belastingontduikers dat maar betalen, namelijk de 853 Belgische bedrijven die jaarlijks honderden miljarden naar belastingparadijzen versluizen.
|
De ouderen.
Door massaal geld te drukken ontwaard je hun vermogen. Jongeren hebben niks dus die hebben ook niks te verliezen. Trouwens, er mag een heel pakske meer bijgedruk worden: iemand de inflatiecijfers al eens bekeken ? Deflatie is nu het risico. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoef ik gelukkig (hout vasthouden) nog een heel tijdje niet aan te denken. |
Citaat:
In eigen voet schieten heet dat. |
Citaat:
Ik hoop dat ik op pensioen ben als ik kan erven ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be