![]() |
Wie heeft er al telefoon gehad van contactopsporing?
We gaan dit even los laten hier op het forum.
Graag een eerlijk antwoord, aub. |
Het antwoord hier zal even eerlijk zijn als ten aanzien van de contactspeurders. Dat is tenslotte eerlijk :-D
|
Nog niemand gehoord.
|
Ik heb een GSM maar ik gebruik die maar raar of zelden.
Ik denk dat er geen 3 mensen zijn die mijn nummer kennen en mocht dat wel zijn dan verander ik het. (géén abbo :lol: ) Ongewenste telefoonoproepen |
Volgens mij zitten die dames en heren contact-tracers daar met hun vingers te draaien.
|
Ik zou niet in dat call center willen zitten.
Ik zou te veel begrip krijgen voor wie mij uitscheldt. |
Ik lees in HLN dat er 307 nieuwe besmettingen gedetecteerd zijn vandaag.
Die contact-tracers zouden zich dus op 307 gevallen moeten concentreren vandaag. Als iedere gededecteerde besmetteling vijf gevaarlijke conctacten had (meer dan x minuten gesproken, bla bla ...), dan spreken we over 1535 Vlamingen en Walen die opgebeld werden. Gespreid over hoeveel Vlamingen en Walen er wel zijn, is de kans dat 1 van ons forummers gebeld werd, wel potverblomme zeer klein. Edit: als u vindt dat deze post iets bijdraagt, of net niet, geef dan een like of een like not. |
Citaat:
Als je symptomen hebt, en je contacteert je huisarts ben je al een corona patiënt. De huisarts brengt de contactopsporing op de hoogte. |
Citaat:
Die van het werk gebruik ik alleen maar voor het werk. Dus ik heb gene telefoon gekregen. |
Nu hoor ik dat bepaalde mensen al meerdere malen werden opgebeld.
Er zitten nog kinderziektes in het systeem. |
Als ze me bellen kunnen ze de pot op, ik zal diegenen waar ik contact mee gehad heb wel zelf verwittigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Men had al direct "goed nieuws" hoorde ik op de radio: men was er zo maar eventjes in geslaagd om, hou u vast, 50% van de recent besmette personen op te bellen...
En dat grapje kost om te beginnen al 110 miljoen Euro. |
Citaat:
Triest. Wat je hierboven schreef, is juist. Maar wat gebeurt er daarna? Inderdaad! De traceerders bellen de patiënt op, vragen de nodige gegevens, en bellen vervolgens naar de mogelijks-besmetten om hen goede raad te geven. |
Citaat:
... dan verneem ik dat wel graag. Zelfs mijn heksie perfeksie zou ik niet verder willen besmetten, laat staan iemand anders uit mijn mogelijks net uitgebreide bubbel. En inderdaad, mocht ikzelf anderen mogelijks besmet hebben, dan zullen de contact-tracers weinig werk hebben; ik zal hen gedetailleerd meedelen wie/wat/waar ikzelf ingelicht heb. 't Is voor de goede zaak niewaar. |
Zeg die kl*** enquete is anoniem. Ik heb gestemd dat ik meewerk.
|
Citaat:
|
Citaat:
De kans dat hier iemand gebeld wordt veel te klein is? En dat ik daarom dat niet mag vragen ? tssss...:roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be