![]() |
De Coronaclub
Vermits Eduard druk bezig is met al zijn klanten weg te jagen, open ik een concurrerend etablissement.
-uitgebreid assortiment spijzen en dranken (ook vegan en alcoholvrij); -dresscode: stadskledij maar elke dag wel happy hour voor topless vrouwen; -relschoppers die in de frietketel komen kakken krijgen met Ivan, Ivan, Ivan en Ivan te maken: ![]() |
En neen, wij serveren geen gegrilde kat.
|
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Nu met de Stabroek saga staat dat gerecht super in de belangstelling. Je gaat daar veel meer succes mee hebben dan met vegan rommel wat enkel vermufte groenen willen eten en alcoholvrije drank waar de ouwe kweenen en seutjes op kicken. Die zitten daar dan een uur te koekeloeren met hun rozebottel thee of hun Perrier-met-schijfje-citroen Dat pakt plaats in, verkoopt last en veel 'complimenten' en spendeert praktisch niks. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb haar een mailtje gestuurd om je ASAP te contacteren. Geen dank. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200516_04962320 |
Vegan ...
Ik blijf wel bij den Eduard als het zo zit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor je het weet zit het kot hier vol met boomknuffellaars en krijg je kwade blikken als je niet met de bakfiets komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
tijd om mijn knokploeg naar dit kot te sturen
|
Citaat:
|
Citaat:
Doei!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be