![]() |
Snelcursus
Snelcursus: 'Hoe wordt ik zo snel mogelijk een volwaardig lid van politics.be ?'
Het is ons al opgevallen dat er hier enkele nieuwelingen dat op een recordtempo hebben kunnen realiseren. Vandaar deze draad om andere nieuwelingen de knepen van het vak wat sneller te kunnen aanleren. Alle tips zijn welkom ! :thumbsup: |
Citaat:
|
Tweede tip: zorg dat je dit liedje snel van buiten kent.
https://www.youtube.com/watch?v=32UGD0fV45g |
Post hier nooit uw IRL initialen gekoppeld aan andere gegevens.
Sommige forumleden bouwen hiervan databanken op, en zullen u hiermee confronteren. Het is een hobby. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
je moet ook weten wie dit is, en dat je best je (klein)kinderen er niet bijsteekt op erop te letten |
Zesde tip: op 18 cm geluk moet je hier niet rekenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die "ervaren nieuwelingen" zijn in feite "ervaren gebanden". Vallen die door de mand ? We shall see. |
en verder dient "de nieuweling" te beseffen dat ik erg kan "zagen" als het onderwerp mijn dada betreft :oops:
|
Goedemorgen iedereen.
Tussen de regels door, weet ik wel dat het over mij gaat. Geen erg. Al een paar keer zie ik ook nieuweling, tussen veelbetekenende aanhalingstekens. U mag gerust de moderatie contacteren. Ik weet zeker dat zij dat kunnen nagaan. U ziet ook de datum waarop ik me registreerde. Maart 2018. Het heeft twee jaar geduurd, alvorens ik mijn eerste post kon plaatsen. In die tussentijd kon ik louter inloggen; en meelezen. Heb ik af en toe gedaan; niet zo frequent weliswaar, daar lezen zonder deelname aan het debat ook maar niets is. Dus ja, misschien heb ik wel een "nieuweling"; in de zin dat ik hier al twee jaar vertoef; en sinds een paar weken ook actief deelneem aan het debat. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan zal ik de bloemkoolkapsels verkeerd begrepen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showthread...ighlight=zagen |
Hopelijk houden de nieuwelingen van tetten.
|
Citaat:
Zijn allemaal woke poco's of ze vliegen buiten.....:-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be