![]() |
Ruim 100 medewerkers Frans slachthuis besmet met corona
Ruim 100 medewerkers Frans slachthuis besmet met corona.
Zeker nog niet gedaan de strijd tegen het Corona virus. p.s. Frankrijk: 'Aan de Belgen zeggen we: wees welkom' Ik ben van mening dat je toch nog even de regel: "Blijf in uw kot (eigen land) best blijft naleven en u niet te snel op een gevaarlijk pad gaat begeven. Maar het is algemeen geweten dat de meeste mensen het beu zijn om in 'hun kot' te blijven en nu zelf als ware virussen zullen weten uit te breken en op pad gaan sommige gevarenzones zelfs gaan opzoeken. :roll: Ik val in herhaling als ik schrijf: zolang er geen vaccin is dat het virus kan 'kalmeren' zal het een gevaar blijven en zullen wij mensen er moeten leren met leven. |
Dit lijkt exact op wat er gebeurd is in de Amerikaanse vleesverwerkende industrie,met gigantische gevolgen voor de logistieke ketting....interessant....
|
Citaat:
|
Citaat:
https://nos.nl/artikel/2334580-vlees...controles.html |
Citaat:
|
Citaat:
Op huidig ogenblik is het niet echt het beste plan om even tot daar te gaan en niet alleen om het Covid-19. Spijtig wel want ik wilde nog eens naar Euro-D gaan. De teloorgang van de lichtstad? Niet alleen Parijs want op huidig ogenblik stelde men terug een pak meer besmettingen vast in Duitsland. Der untergang? |
Dat lijkt me meer wat fake-news vanwege de veganisten.
|
Oei, die droegen toch een mondmasker??
|
Citaat:
Dat zou eigenlijk grondig onderzocht moeten worden (dus zal dat niet gebeuren he) want er moeten daar condities aanwezig zijn die de verspreiding enorm bevordert. |
Citaat:
|
Citaat:
Maja. Als we vlees op ons bord willen, en alle dieren in slachthuizen moeten worden geslacht .... |
Citaat:
|
Citaat:
HEY GAAT OM ARBEIDSMIGRANTEN IN SLECHTE HUISVESTING DIE OPEENGEPAKT IN BUSJES NAAR HET WERK WORDEN GEBRACHT. Zie eerdere posts. |
Citaat:
Franse slachthuizen gesloten wegens dierenmishandeling. Niet alleen in Franse slachthuizen. :| |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, zoals ik elders lees omtrent huisvesting en zo, dan is de kans groot dat die werknemers al besmet zijn vooraleer ze het slachthuis binnen komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Iedereen die deel uitmaakte van een koor is besmet, maar dat komt allemaal omdat die in appartementen met priemgetallen als huisnummer wonen zeker. Komaan. Het gemeenschappelijke punt is hun werkplek he. De condities zijn daar anders, qua temperatuur, vochtigheid, en dergelijke meer. DAT is het interessante deel eraan. Maskers zouden misschien niet goed werken in zekere condities. Het virus geraakt misschien gemakkelijk erdoor of errond in sommige condities. Het zou interessant zijn om dat uit te vissen. Dat is trouwens onderzoek dat men van in 't begin had moeten doen: gegevens verzamelen over de besmettingswijzen. |
Citaat:
Eten, en ook andere behoeftes, behoren tot de primaire behoeftes (Maslow). Naar mijn gevoel wordt de voedingsnijverheid minder goed gecontroleerd binnen de huidige context, wegens te belangrijk en ... primair. Ik kan mij uiteraard vergissen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be