![]() |
Rolstoel pleite
Kringloopwinkel verkoopt per ongeluk rolstoel van tachtiger die spullen komt afleveren
De familie van Frans Helsen (87) doet een oproep aan de persoon die maandag een rolstoel gekocht heeft in de kringloopwinkel in het Vlaamse Herentals. Frans kwam die dag spullen brengen met zijn rolstoel als steun, maar door een misverstand werd ook de stoel zelf verkocht. ,,Een medewerker heeft nog een halfuur de straten doorzocht op zijn fiets om de koper te vinden, maar tevergeefs”, zegt Gijs Van Coillie, werkbegeleider van de kringloopwinkel. |
Dat is hier al een paar dagen in de pers,en het is mij een raadsel hoe in zo korte tijd een prijs gezet,een transaktie gedaan (aan de kassa neem ik aan)en het wegnemen van die rolstoel heeft kunnen gebeuren..(En waar was Frans eigenlijk?)
Dit zou SERIEUS doen twijfelen aan de professionaliteit in die winkel,kringwinkel of niet. |
Raar verhaal.
|
Citaat:
Op wat hebben die zich inderdaad weten te baseren om tot een prijs te komen. Dus als ik langs zou gaan; en puur voor de lol, (bij wijze van test) mijn uurwerk op de toog zou leggen, zou ik dan ook een 'prijs' krijgen? En hoe wordt zoiets dan ingeboekt? Ook daar moet dan toch iets niet in de haak zitten? |
Citaat:
En de plaats om goederen af te leveren, is gescheiden van de winkel en verkoopplaats. |
Citaat:
Wellicht gejat. |
Citaat:
|
Nou breek me klomp. :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Er werkt daar ook van alles in zo'n kringwinkel, sociale gevallen, completen idioten tot zelfs criminelen die daar hun werkstraf uitvoeren. |
Citaat:
|
Het moet zijn dat hij weer kon lopen.
Kringloopwinkel is het nieuwe Lourdes. |
Het is bewezen:
Werkelijk alle soorten spullen krijgen daar een tweede leven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be