Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Rolstoel pleite (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253556)

Derk de Tweede 22 mei 2020 09:22

Rolstoel pleite

Kringloopwinkel verkoopt per ongeluk rolstoel van tachtiger die spullen komt afleveren
De familie van Frans Helsen (87) doet een oproep aan de persoon die maandag een rolstoel gekocht heeft in de kringloopwinkel in het Vlaamse Herentals. Frans kwam die dag spullen brengen met zijn rolstoel als steun, maar door een misverstand werd ook de stoel zelf verkocht. ,,Een medewerker heeft nog een halfuur de straten doorzocht op zijn fiets om de koper te vinden, maar tevergeefs”, zegt Gijs Van Coillie, werkbegeleider van de kringloopwinkel.

kelt 22 mei 2020 09:34

Dat is hier al een paar dagen in de pers,en het is mij een raadsel hoe in zo korte tijd een prijs gezet,een transaktie gedaan (aan de kassa neem ik aan)en het wegnemen van die rolstoel heeft kunnen gebeuren..(En waar was Frans eigenlijk?)

Dit zou SERIEUS doen twijfelen aan de professionaliteit in die winkel,kringwinkel of niet.

Jantje 22 mei 2020 09:40

Raar verhaal.

Travis Bickle 22 mei 2020 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9337090)
Dat is hier al een paar dagen in de pers,en het is mij een raadsel hoe in zo korte tijd een prijs gezet,een transaktie gedaan (aan de kassa neem ik aan)en het wegnemen van die rolstoel heeft kunnen gebeuren..(En waar was Frans eigenlijk?)

Dit zou SERIEUS doen twijfelen aan de professionaliteit in die winkel,kringwinkel of niet.

Ergens toch een heel raar verhaal.
Op wat hebben die zich inderdaad weten te baseren om tot een prijs te komen.
Dus als ik langs zou gaan; en puur voor de lol, (bij wijze van test) mijn uurwerk op de toog zou leggen, zou ik dan ook een 'prijs' krijgen?
En hoe wordt zoiets dan ingeboekt? Ook daar moet dan toch iets niet in de haak zitten?

Jantje 22 mei 2020 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9337097)
Ergens toch een heel raar verhaal.
Op wat hebben die zich inderdaad weten te baseren om tot een prijs te komen.
Dus als ik langs zou gaan; en puur voor de lol, (bij wijze van test) mijn uurwerk op de toog zou leggen, zou ik dan ook een 'prijs' krijgen?
En hoe wordt zoiets dan ingeboekt? Ook daar moet dan toch iets niet in de haak zitten?

Wat mij vooral stoort, is dat die man zijn rolstoel als loopsteun nodig heeft en dat we in een tijd van corona zitten, waarbij alles steeds tot in het absurde moet ontsmet worden.
En de plaats om goederen af te leveren, is gescheiden van de winkel en verkoopplaats.

Derk de Tweede 22 mei 2020 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 9337095)
Raar verhaal.

Wellicht gejat.

Jay-P. 22 mei 2020 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 9337203)
Wellicht gejat.

Check of Bem in haar kot zat ofni.

Vrijheideerst 22 mei 2020 11:04

Nou breek me klomp. :?

Derk de Tweede 22 mei 2020 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 9337095)
Raar verhaal.

Hypochonder 22 mei 2020 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 9337203)
Wellicht gejat.

Als ze in die kringwinkel verklaren dat ze die rolstoel verkocht hebben, hoe zou die dan gejat kunnen zijn?

Er werkt daar ook van alles in zo'n kringwinkel, sociale gevallen, completen idioten tot zelfs criminelen die daar hun werkstraf uitvoeren.

Henri1 22 mei 2020 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 9337083)
Kringloopwinkel verkoopt per ongeluk rolstoel van tachtiger die spullen komt afleveren
De familie van Frans Helsen (87) doet een oproep aan de persoon die maandag een rolstoel gekocht heeft in de kringloopwinkel in het Vlaamse Herentals. Frans kwam die dag spullen brengen met zijn rolstoel als steun, maar door een misverstand werd ook de stoel zelf verkocht. ,,Een medewerker heeft nog een halfuur de straten doorzocht op zijn fiets om de koper te vinden, maar tevergeefs”, zegt Gijs Van Coillie, werkbegeleider van de kringloopwinkel.

Hing er dan geen nummerplaat op ?

Mambo 22 mei 2020 13:18

Het moet zijn dat hij weer kon lopen.

Kringloopwinkel is het nieuwe Lourdes.

kelt 22 mei 2020 13:59

Het is bewezen:

Werkelijk alle soorten spullen krijgen daar een tweede leven.

wagner.666 22 mei 2020 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9337538)
Het is bewezen:

Werkelijk alle soorten spullen krijgen daar een tweede leven.

Zelfs oude wijven. :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be