![]() |
Brussels by night
https://www.hln.be/in-de-buurt/bruss...jken~a64f0c4b/
Terwijl wij vechten tegen het Corona vechten ze daar voor het drugs leiderschap. Een paar dagen geleden vochten ze zelfs tegen de politie in Anderlecht en enkele parlementsleden uit Brussel wilden de politie zelfs aanklagen. "Waar" gaat dit land heen? Torenhoge schulden, geen beleid, vrije misdaad, vrije drugshandel, ons vrouwen durven niet meer op straat en het gerecht en de politie mogen niet optreden .... |
Allen daarheen zou ik zeggen.
|
Citaat:
De para's en bewapend laten optreden daar, het zal wel overgaan dan en niet te veel lullen, korte metten maken. In het begin zal het er even tegenaan gaan maar ze zullen rap beseffen wie de baas is. |
Als zelfs de Dansaert-buurt niet meer ongeschonden blijkt.:-(
Brussel is om zeep, enkel nog de dure, super-francofiele en bekakte gemeenten zoals Oudergem, Watermaal-Bosvoorde, de 2 Woluwe's, Ukkel en gedeeltelijk Elsene en Etterbeek zijn nog enigszins leefbaar voor autochtone Westerlingen. Enkel draconische maatregelen zouden Brussel enigszins nog kunnen redden. |
|
Ja, zolang politici dan wel stellen dat zoiets niet kan, maar daarbij om de één of andere reden krampachtig blijven stellen, dat er ook moet geïnvesteerd worden in dialoog en in de relatie tussen de burger en de politie (en meer van dat fraais), gaat er niet zo heel veel veranderen.
https://twitter.com/JessikaSoors/sta...00419960803328 |
Citaat:
Stuur het leger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Ben vandaag nog in Ganshoren Jette en Anderlecht geweest. Gewoon mensen op straat die komen en gaan zoals overal. Ik vond dat daar heel leefbaar. Veel mensen wonen daar al lang en graag. 95 % van de Brusselse buurten zijn heel leefbaar en niet anders dan de buurten in alle andere grootsteden. Ik heb een vriend wonen in Molenbeek langsheen de Machtenslaan en daar gebeurd eigenlijk nooit of zelden iets speciaals. Ik heb vrienden wonen in Schaerbeek en ook die vertellen me dat het er normaal wonen is. Ik denk dat jij totaal geen benul hebt van wat onleefbaar is. Hier een wijk in Molenbeek.....wat zie jij daar zo onleefbaar aan ? Bijlage 112324 |
Citaat:
Dat was het signaal om te verhuizen. |
Citaat:
Wanneer komt er eens iemand zeggen dat de buurt waar hij woont onleefbaar is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En jij? |
Citaat:
#binnenkopper |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be