Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Brussels by night (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253564)

lamenielachen 22 mei 2020 16:12

Brussels by night

https://www.hln.be/in-de-buurt/bruss...jken~a64f0c4b/

Terwijl wij vechten tegen het Corona vechten ze daar voor het drugs leiderschap.
Een paar dagen geleden vochten ze zelfs tegen de politie in Anderlecht en enkele parlementsleden uit Brussel wilden de politie zelfs aanklagen.
"Waar" gaat dit land heen?
Torenhoge schulden, geen beleid, vrije misdaad, vrije drugshandel, ons vrouwen durven niet meer op straat en het gerecht en de politie mogen niet optreden ....

Rahowa 22 mei 2020 16:17

Allen daarheen zou ik zeggen.

lamenielachen 22 mei 2020 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 9337770)
Allen daarheen zou ik zeggen.

Met z'n 10 nen gaan we veel slaag krijgen en meer Vlamingen krijg je niet bij mekaar voor zo iets.
De para's en bewapend laten optreden daar, het zal wel overgaan dan en niet te veel lullen, korte metten maken.
In het begin zal het er even tegenaan gaan maar ze zullen rap beseffen wie de baas is.

Zipper 22 mei 2020 16:26

Als zelfs de Dansaert-buurt niet meer ongeschonden blijkt.:-(
Brussel is om zeep, enkel nog de dure, super-francofiele en bekakte gemeenten zoals Oudergem, Watermaal-Bosvoorde, de 2 Woluwe's, Ukkel en gedeeltelijk Elsene en Etterbeek zijn nog enigszins leefbaar voor autochtone Westerlingen.
Enkel draconische maatregelen zouden Brussel enigszins nog kunnen redden.

Zipper 23 mei 2020 12:53

Het houdt gewoon niet op :

https://www.bruzz.be/justitie/steekp...uin-2020-05-23

Travis Bickle 23 mei 2020 13:00

Ja, zolang politici dan wel stellen dat zoiets niet kan, maar daarbij om de één of andere reden krampachtig blijven stellen, dat er ook moet geïnvesteerd worden in dialoog en in de relatie tussen de burger en de politie (en meer van dat fraais), gaat er niet zo heel veel veranderen.

https://twitter.com/JessikaSoors/sta...00419960803328

Derk de Tweede 23 mei 2020 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9339177)

Stuur het leger.

Zipper 23 mei 2020 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 9339191)
Stuur het leger.

Mij niet gelaten Derk, maar het BHG (Brussels Hoofdstedelijk Gewest) wordt bestuurd door een bende corrupte PS-platbroeken. Een vroegere PS-burgemeester vd stad Brussel vond zelfs een vuurgevecht met Kalasjnikovs in volle straat tussen gangsters en politie, een "fait divers" dat eigen is aan een grootstad.

Zipper 23 mei 2020 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9339177)

Slachtoffer in levensgevaar, maar hey fait divers, totaal onbelangrijk hoor,dames en heren politici.

DewareJakob 23 mei 2020 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9339269)
Slachtoffer in levensgevaar, maar hey fait divers, totaal onbelangrijk hoor,dames en heren politici.

Gangsters ontzien gangsters.

Bobke 23 mei 2020 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 9337764)
https://www.hln.be/in-de-buurt/bruss...jken~a64f0c4b/

Terwijl wij vechten tegen het Corona vechten ze daar voor het drugs leiderschap.
Een paar dagen geleden vochten ze zelfs tegen de politie in Anderlecht en enkele parlementsleden uit Brussel wilden de politie zelfs aanklagen.
"Waar" gaat dit land heen?
Torenhoge schulden, geen beleid, vrije misdaad, vrije drugshandel, ons vrouwen durven niet meer op straat en het gerecht en de politie mogen niet optreden ....

Ze moeten ook in hun kot blijven.

fred vanhove 23 mei 2020 21:10

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9337783)
Als zelfs de Dansaert-buurt niet meer ongeschonden blijkt.:-(
Brussel is om zeep, enkel nog de dure, super-francofiele en bekakte gemeenten zoals Oudergem, Watermaal-Bosvoorde, de 2 Woluwe's, Ukkel en gedeeltelijk Elsene en Etterbeek zijn nog enigszins leefbaar voor autochtone Westerlingen.
Enkel draconische maatregelen zouden Brussel enigszins nog kunnen redden.

Dat er problemen zijn ga ik zeker niet ontkennen. Die zijn er al decennia en ik begrijp ook niet dat men aan die maximum 100 onnozelaars niet het hoofd kan of wil bieden.

Ben vandaag nog in Ganshoren Jette en Anderlecht geweest. Gewoon mensen op straat die komen en gaan zoals overal. Ik vond dat daar heel leefbaar. Veel mensen wonen daar al lang en graag.

95 % van de Brusselse buurten zijn heel leefbaar en niet anders dan de buurten in alle andere grootsteden.

Ik heb een vriend wonen in Molenbeek langsheen de Machtenslaan en daar gebeurd eigenlijk nooit of zelden iets speciaals. Ik heb vrienden wonen in Schaerbeek en ook die vertellen me dat het er normaal wonen is.

Ik denk dat jij totaal geen benul hebt van wat onleefbaar is.

Hier een wijk in Molenbeek.....wat zie jij daar zo onleefbaar aan ?

Bijlage 112324

Another Jack 23 mei 2020 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9339845)
Dat er problemen zijn ga ik zeker niet ontkennen. Die zijn er al decennia en ik begrijp ook niet dat men aan die maximum 100 onnozelaars niet het hoofd kan of wil bieden.

Ben vandaag nog in Ganshoren Jette en Anderlecht geweest. Ik vond dat daar heel leefbaar. Veel mensen wonen daar al lang en graag.

95 % van de Brusselse buurten zijn heel leefbaar en niet anders dan de buurten in alle andere grootsteden.

Ik heb een vriend wonen in Molenbeek langsheen de Machtenslaan en daar gebeurd eigenlijk nooit of zelden iets speciaals. Ik heb vrienden wonen in Schaerbeek en ook die vertellen me dat het er normaal wonen is.

Ze hebben hem ooit een paar keren 'vies' bekeken, en na een tijdje is op dat op zijn darmen beginnen te werken...;-)
Dat was het signaal om te verhuizen.

Dadeemelee 23 mei 2020 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9339845)

Ben vandaag nog in Ganshoren Jette en Anderlecht geweest. Ik vond dat daar heel leefbaar. Veel mensen wonen daar al lang en graag.

Het is eigenlijk vrij eigenaardig dat men buurten waar men niet woont als ‘onleefbaar’ bestempelt.

Wanneer komt er eens iemand zeggen dat de buurt waar hij woont onleefbaar is?

Bobke 23 mei 2020 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9339858)
Het is eigenlijk vrij eigenaardig dat men buurten waar men niet woont als ‘onleefbaar’ bestempelt.

Wanneer komt er eens iemand zeggen dat de buurt waar hij woont onleefbaar is?

Verstandige mensen blijven daar niet wonen als het onleefbaar is.

fred vanhove 23 mei 2020 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9339872)

Wat is onleefbaar ? Is Bombay onleefbaar ? Daar wonen nochtans miljoenen mensen.

Dadeemelee 23 mei 2020 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9339872)

Ik heb eigenlijk nog nooit in een onleefbare buurt gewoond.
En jij?

Travis Bickle 23 mei 2020 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9339879)
En jij?

Uw buren daarentegen ...

#binnenkopper

Dadeemelee 23 mei 2020 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9339881)
Uw buren daarentegen ...

#binnenkopper

K&k is in K&k Travis. ;-)

Bobke 23 mei 2020 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9339879)
En jij?

Nee, zoals gezegd verhuisde ik zodra ze onleefbaar werd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be